Vraag

MijnKPN app doet het niet meer. De app sluit na een paar seconden

  • 24 March 2023
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

De MijnKPN app doet het sinds een paar dagen niet meer. Het beginscherm wordt voor een paar seconden getoond en daarna sluit de app weer af. Verwijderen en opnieuw installeren heeft niets geholpen. Hoe krijg ik de MijnKPN app dus weer werken? Ik heb een Android toestel en bij mijn weten is er niets gewijzigd.


6 reacties

En de volgende dag doet ie het ineens weer, zonder iets nieuws gedaan te hebben. Dagenlang kapot, uren zoeken op de KPN site, ook voor een fatsoenlijke klantenservice. Maar eind goed al goed.

Hallo @HenriD wat vaak helpt is de app verwijderen en opnieuw installeren, en dat geldt niet alleen voor de KPN-app, maar voor alle apps.

 

 

Zoals in mijn eerste bericht staat, had ik dat gedaan, maar toch bedankt.

Helaas heeft de app het alweer begeven, onbruikbaar geworden, standaard oplossingen helpen niet.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @HenriD, wat rot :-(. Wat voor toestel heb jij? En op welke Android versie draait deze? Je hebt geen last van traagheid o.i.d. bij andere apps? En merk je nog verschil of je met 4G of met wifi verbonden bent?

Hij doet het zomaar weer, al teen tijdje, dus lastig testen allemaal. Ik heb een BlackBerry Key2 LE met Android 8.1.0 en heb er verder geen problemen mee, geheugen genoeg over enzo. Dit lijkt me een soort probleem waar niemand een oplossing voor zal hebben, behalve nieuwe telefoon kopen, dus laat maar, toch bedankt!

Reageer