Vraag

mijnkpn app en via site werkt niet

  • 16 April 2019
  • 12 reacties
  • 1051 keer bekeken

ik zit in buitenland, en de mijnkpn app werkt niet (na inloggen hangt deze), via de website krijg ik een leegscherm na inloggen. nu kan ik geen buitenland bundel aanschaffen. graag een fix hiervoor

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi M, welkom hier. Misschien een overbodige vraag, maar heb je wel internetconnectie als je dit doet? Of probeer je dit ook vanaf een laptop/pc te doen en lukt dit niet?

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Eventueel kan ik als snelle fix ook een bundel voor je activeren als je laat weten welke deze moet zijn.
jazeker heb ik internet (daarom lukt het om op dit forum te komen..) en ik probeer het via een iphone met de laatste ios en de laatste mijn kpn app. als je de reacties in de appstore bekijkt, ben ik niet de enigste met dit probleem. als ik via de app probeer, werkt het niet (kan wel inloggen), via mijn kpn site na inlog ook niet, doe ik daarintegen een refresh, werkt het soms. zeer krakkemikkig, maar hopelijk fixen jullie het. heb nu een locale sim bijgekocht.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je hier ook problemen mee als je in Nederland bent? Want dit zou overal gewoon moeten werken. Wat kan helpen is om eens, via de website, je mobiele abonnement los te koppelen, en daarna weer opnieuw te koppelen. Zou je dat eens willen proberen en daarna kijken of je weer goed in de MijnKPN kunt, zowel web als app?
ok, zodra ik weer in nl ben zal ik het testen. voorlopig is de workaround om een buitenland bundel te kopen:
via safari browser naar mijn kpn, inloggen
en dat een refresh.
de app gebruik ik nu niet.

mvg
Reputatie 5
Badge +3
Wilde vandaag mijn internet ophogen maar lees al de hele dag:

[h4]Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.[/h4]
Probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice via nummer 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar).
Terug naar de overzichtspagina

Dit is Windos pc en app.
Reputatie 5
Badge +3
Wilde vandaag mijn internet ophogen maar lees al de hele dag:

[h4]
Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.
[/h4]

Probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice via nummer 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar).
Terug naar de overzichtspagina

Dit is Windos pc en app.


Ook vandaag lukt het niet om iets te wijzigen via mijnkpn...
Reputatie 5
Badge +3

Wilde vandaag mijn internet ophogen maar lees al de hele dag:

[h4]

Wegens een technisch probleem kunnen we momenteel je gegevens niet verwerken. Probeer het later nog eens.
[/h4]


Probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice via nummer 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar).
Terug naar de overzichtspagina

Dit is Windos pc en app.
Ook vandaag lukt het niet om iets te wijzigen via mijnkpn...


En tot op heden hetzelfde probleem. Kan niks wijzigen.
Reacties zijn ook wel eens sneller geweest maar wellicht ivm Pasen?
Nou ik laat de snelheid wat ie nu is, bespaart weer geld 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Liefhebber, we waren inderdaad eieren zoeken.

Gek dingetje dit. Ik zie dat je je KPN ID aan meerdere producten hebt gekoppeld, internet/tv thuis en mobiel. Krijg je overal deze melding? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet?
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Liefhebber, we waren inderdaad eieren zoeken.

Gek dingetje dit. Ik zie dat je je KPN ID aan meerdere producten hebt gekoppeld, internet/tv thuis en mobiel. Krijg je overal deze melding? Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet?


Of ik overal deze melding krijg weet ik niet, ik wil geen andere producten aanschaffen anders zit ik er een maand aan vast. Maar via computer en app kan ik internetsnelheid niet verhogen.
Heb het net nog een keer geprobeerd met pc (Google Chrome en Microsoft Edge) en MijnKPN app op Samsung Galaxy S9 maar beide dezelfde melding zoals screenshot laat zien, dit is dus al dagen zo.

Reputatie 7
Badge +24
Tijd om vanmiddag even te bellen? Dan kijk ik even mee.
Reputatie 5
Badge +3
Het is goed zo, doe maar geen moeite meer. Vanaf 3 juni a.s. heb ik een andere provider (dit komt niet door dit probleem).
Wilde de laatste maand nog een keer 500/500 en dat wilde ik even gauw aanpassen in mijnKPN.
U weet i.i.g. dat er deze storing is, waarschijnlijk niet bij veel klanten anders waren er wellicht meer berichten gekomen.
Bedankt voor uw reacties.
Reputatie 7
Badge +24
Jammer om te horen. Die storing is mij bekend. 😞

Wie weet mogen we jou ooit nog verwelkomen als klant bij ons. Voor nu alvast een goed weekend gewenst. 🙂