Beantwoord

MijnKPN app geeft foutcode 0211

  • 3 maart 2016
  • 8 reacties
  • 505 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik kan al een tijdje niet meer inloggen op de mijnkpn app.

Ik krijg een melding over zakelijk bellen niet ondersteund, 

maar ik heb geen zakelijk abbonement.

Ik krijg code #0211 te zien.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw erop gezet en mijn wachtwoord veranderd,

maar ik kan nogsteeds niet inloggen.

Is er hier een oplossing voor?

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Marcia_ 11 maart 2016, 17:26

Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, reageer je dan alsnog op mijn privébericht?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Kan je wel op de website inloggen?
Reputatie 1
Ja, via de pc kan ik alles zien.

Ik kon wel een tijdje inloggen op de app,

maar de laatste tijd niet meer..

Reputatie 7
Badge +27
Welkom , goed dat je je vraag hier stelt! 

Fijn dat je in ieder geval wel in kunt loggen via de browser. Kan je daar dan ook de facturen inzien? Ik vraag dit om erachter te komen of je nummer wel goed gekoppeld is. Als je de facturen niet in kunt zien, moet je de smsverificatie nog voltooien. Kan je me dit laten weten?

Reputatie 1
Op de website kan ik mijn facturen gewoon inzien.

Reputatie 7
Badge +27
Dat is goed! Wil je reageren op mijn privébericht? Dan check ik toch even of alles hier goed staat. 

Reputatie 7
Badge +27
Heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, reageer je dan alsnog op mijn privébericht?

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je reacties! Ik heb een melding bij onze technische dienst aangemaakt. Zij zullen binnen 5 werkdagen met jou of mij reactie opnemen. Wil je mij laten weten als je iets van ze hoort?

Reputatie 1
Zal ik doen!

Reageer