Vraag

MijnKPN app geeft sinds zaterdag technische storing aan, code ( #0040)

  • 30 March 2021
  • 75 reacties
  • 4966 keer bekeken

Reputatie 1

Kan sinds zaterdag mijn kpn app niet meer openen. Technische storing staat er dan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

75 reacties

Reputatie 1

Kan sinds zaterdag niet meer inloggen op de kpn app. Moet nu via omweg inloggen via kpn.nl

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Oppassen 

Zou je de app eens willen verwijderen, en daarna eens opnieuw willen installeren? En dan even kijken wat ie doet. 👍🏼

Reputatie 1

De app al tig malen verwijderd en opnieuw erop gezet. Mijn man heeft er ook last van. Ik heb motorola one vision en man heeft Sony, net nieuw toestel van hem

Reputatie 7

Hoi @Oppassen, welkom bij ons op het forum. Het inloggen op de MijnKPN app lukt niet begrijp ik, maar het lukt wel als je het via de MijnKPN website probeert? Is dat nu nog steeds het geval? Vanmorgen is er toevallig een storing geweest met het inloggen op MijnKPN, het kan zijn dat het voor jullie daarmee ook weer opgelost is, zou je het inloggen nog eens kunnen proberen?

Reputatie 1

Inloggen via kpn.nl lukt wel alleen de app niet. Mijn man krijgt storingsmelding van #0040 

App weer verwijderd en opnieuw gedownload. Ik vindt 't lastig om zo op m'n account te kijken. Voorheen werkte hij perfect

Ik heb het zelfde probleem, op al opnieuw geinstalleerd en niks!!

Kan wel via de site maar niet via de app???

 

 

Reputatie 1

Ja Kenneth deze melding krijgt mijn man ook steeds als we proberen in te loggen. Hoe kan dit? 

Reputatie 7

Dat is gek inderdaad, ook dat het wel lukt als je het op de site probeert. Op welk moment krijgen jullie deze melding, is dat al voordat je de inloggegevens kunt invoeren of is dat na het invoeren en op inloggen klikken?

Reputatie 1

Ik krijg de melding na invoeren pincode en mijn man na de gegevens, want hij heeft nieuw toestel en kan de pincode nog niet invoeren. En als je dan op inloggen klikt

ik ervaar dezelfde problemen moet een e-sim activeren en dat kan alleen via de app :D

er lijkt een storing te zijn zegt me via de chat.

nu ligt de web pagina er ook uit ivm technische storing.

Reputatie 1

Wat is een e-sim en de app :D?

e-sim is elektronische sim kaart, zit al in het toestel als je die koopt.

app bedoel ik de MijnKPN App voor op mijn telefoon.

 

Storing is nog steeds van kracht. ze hebben me geholpen door een SIM kaart toe te sturen zodat ik wel kan bellen en gebeld kan worden! Hopelijk snel binnen en dat ik weer kan bellen.

Reputatie 1

Bedankt voor je uitleg. Ik hoop dat alles snel voor iedereen is opgelost

Probleem bestaat nog steeds bij mij. Iemand al een oplossing gevonden?

Reputatie 1

Ik heb ook nog steeds zelfde probleem

Net nog geprobeert maar nogsteeds het zelfde, HELP KPN!!!

Reputatie 1

Bij ons beiden is de storing ook nog steeds. Weet nu niemand een oplossing hiervoor. 

Mijn vrouw en ikzelf hebben ook het inlogprobleem op de mobiele telefoon met de Mijn KPN app.

Is er al een oplossing voor?

Reputatie 1

Blijkbaar moeilijk. Bij ons ook aal meer dan een week niet te openen de app. Maar ze maken wel steeds reclame voor hun app!! 

Inloggen op de website gaat wel, maar niet via de app op mijn mobiel.

Nadat de inloggegevens zijn ingevoerd en op inloggen wordt gedrukt, komt de bijgaande melding in beeld.

De app heb ik al een keer verwijderd, de cijfercombinatie ook al een keer gewijzigd, maar dat helpt allemaal

niet.

 

Reputatie 7
Badge +22

Inloggen op de website gaat wel, maar niet via de app op mijn mobiel.

Nadat de inloggegevens zijn ingevoerd en op inloggen wordt gedrukt, komt de bijgaande melding in beeld.

De app heb ik al een keer verwijderd, de cijfercombinatie ook al een keer gewijzigd, maar dat helpt allemaal

niet.

 

Ik heb het gevoel dat je nog de oude app gebruikt cijfers onderaan niet geheel zichtbaar, welke type telefoon heb je? En welke versie Android of iOS heb je?

Reputatie 1

Ik krijg ook steeds dezelfde melding als dit voorbeeld

Reputatie 7
Badge +22

Ik krijg ook steeds dezelfde melding als dit voorbeeld

Welke Android of iOS versie heb je op je telefoon?

Reputatie 1

Ik heb zelf android