Beantwoord

MijnKPN app geeft zwart scherm op iPhone

  • 18 June 2020
  • 2 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone (SE) gekocht en daar de MijnKPN app op geïnstalleerd.

De app geeft heel even het overzicht weer maar gaat daarna op zwart.

Paar keer opnieuw geïnstalleerd maar probleem blijft.

Op de iPad werkt de app wel goed.

icon

Beste antwoord door PenYH 21 June 2020, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Probleem is opgelost. Er was een update voor de telefoon beschikbaar en daarna werkt de app goed.

Reputatie 7
Badge +19

@PenYH Door drukte is mijn reactie minder snel dan je gewoonlijk van ons gewend kan zijn hier op het forum. Fijn om te lezen dat de update voor de iPhone dit probleem met de MijnKPN app heeft opgelost! Fijn dat je dit hier ook in jouw topic laat weten, zo zijn andere bezoekers hier mogelijk ook weer mee geholpen :slight_smile: