Beantwoord

mijnKPN App meerdere mobiele abonnementen

Mijn vrouw en ik hebben beiden een eigen mobiel abonnement waarvoor we allebei kunnen inloggen op de MijnKPN website. Het gaat om twee verschillende klantnummers.

Daarnaast hebben we TV, Internet & Bellen via KPN en ook hiervoor kunnen we inloggen op MijnKPN.

In de App van MijnKPN heb ik (na inloggen) toegang tot zowel de MijnKPN informatie over het mobiele nummer van mijn vrouw, als tot de MijnKPN informatie over ons TV, Internet & Bellen abonnement.

Mijn eigen mobiele nummer heb is sinds kort en ik zou graag via de App ook de informatie over dat abonnement willen inzien. Het lijkt er echter op dat ik niet nog een ander mobiel nummer kan toevoegen (en dus in de App alleen toegang heb tot de informatie over het mobiele nummer van mijn vrouw). Klopt dat, of is er wel een mogelijkheid om een extra mobiel nummer (met ander klantnummer) toe te voegen aan de App?

Dank!

icon

Beste antwoord door Tales 4 mei 2016, 10:21

Beste ,

Wat  zegt klopt. Het is momenteel niet mogelijk om meer van het zelfde product toe te voegen. Straks als KPN ID ook beschikbaar is voor mobiele klanten dan wordt dit wel mogelijk. Dan zou je zowel jouw nummer, het nummer van jouw vrouw en het vaste abonnement kunnen zien. Ik durf echter nog geen datum te geven dat dit beschikbaar komt, zodra ik meer weet zal ik het hier laten weten, daarnaast zal je ook een bericht ontvangen wanneer het zover is zoals aangegeven op deze pagina, https://www.kpn.com/prive/klantenservice/mijnkpn/kpn-id.htm 

Alex

MijnKPN App ontwikkelaar

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi , welkom op het forum! Wat leuk dat je een mobiel abonnement hebt afgesloten bij KPN 🙂 Ik kan me goed voorstellen dat je ook je eigen gebruik in de gaten wilt houden. Helaas is het niet mogelijk verschillende mobiele klantnummers in dezelfde app weer te geven. Vul je nu bij het opstarten van de MijnKPN app steeds een cijfercode in? In dat scherm kun je ook kiezen voor "log in als gast". Vervolgens kun je inloggen met de gegevens van je eigen MijnKPN Mobiel.

Wellicht dat (ontwikkelaar van MijnKPN) kan aangeven of het in de toekomst wel mogelijk wordt verschillende klantnummers weer te geven in 1 MijnKPN. 

Reputatie 2
Beste ,

Wat  zegt klopt. Het is momenteel niet mogelijk om meer van het zelfde product toe te voegen. Straks als KPN ID ook beschikbaar is voor mobiele klanten dan wordt dit wel mogelijk. Dan zou je zowel jouw nummer, het nummer van jouw vrouw en het vaste abonnement kunnen zien. Ik durf echter nog geen datum te geven dat dit beschikbaar komt, zodra ik meer weet zal ik het hier laten weten, daarnaast zal je ook een bericht ontvangen wanneer het zover is zoals aangegeven op deze pagina, https://www.kpn.com/prive/klantenservice/mijnkpn/kpn-id.htm 

Alex

MijnKPN App ontwikkelaar

Reageer