Beantwoord

MijnKPN app, mobiel nummer koppelen

• 25 juli 2018
  • 3 reacties
  • 254 keer bekeken

Hoi!

Ik heb een beetje een probleempje met mijn KNP app.
Ik sta op het abonnement van mijn moeder en als ik op de app wil inloggen moet ik
eerst de laatste 3 cijfers van mijn moeders credidcard invoeren maar zodra ik dit heb gedaan en alles
is gelukt wordt mijn moeder van haar app afgegooid. Hoe kunnen wij allebei de app gebruiken?

Groetjes Valerie
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 juli 2018, 10:05

Goedemorgen Valerievv, welkom op het Forum!

Zoals ik de situatie bekijk, met name door het gedeelte met de nummers van creditcard/bankpas, koppel je elke keer het 06-nummer in een andere MijnKPN omgeving. Het 06-nummer kan in één MijnKPN gekoppeld worden, en wanneer je samen met je moeder één klantnummer voor de mobiele abonnementen hebt, kan je beide 06-nummers niet scheiden en in een andere MijnKPN omgeving koppelen. Je dient het dus te doen met dezelfde inloggegevens.

Is dit niet wenselijk en wil je dat jouw 06-nummer een eigen klantnummer krijgt kunnen we daar voor zorgen. Neem in dat geval (je moeder, als zij de contractant is) even contact op via chat, 0800-0105 of loop even langs een KPN winkel in de buurt om het in gang te zetten! Is het geen probleem dat je beide gegevens kan inzien van de ander, dan gebruik je gewoon dezelfde inloggegevens! Maar het zal niet werken als je constant het 06-nummer probeert te koppelen in een andere MijnKPN registratie!
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Volgens mij kan dat niet. Maak je gebruik van hetzelfde email adres voor inloggen? Als jullie beiden een ander email adres gebruiken dan kan het sowieso niet. Je kunt niet meerdere email adressen aan een MijnKPN account koppellen.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Valerievv, welkom op het Forum!

Zoals ik de situatie bekijk, met name door het gedeelte met de nummers van creditcard/bankpas, koppel je elke keer het 06-nummer in een andere MijnKPN omgeving. Het 06-nummer kan in één MijnKPN gekoppeld worden, en wanneer je samen met je moeder één klantnummer voor de mobiele abonnementen hebt, kan je beide 06-nummers niet scheiden en in een andere MijnKPN omgeving koppelen. Je dient het dus te doen met dezelfde inloggegevens.

Is dit niet wenselijk en wil je dat jouw 06-nummer een eigen klantnummer krijgt kunnen we daar voor zorgen. Neem in dat geval (je moeder, als zij de contractant is) even contact op via chat, 0800-0105 of loop even langs een KPN winkel in de buurt om het in gang te zetten! Is het geen probleem dat je beide gegevens kan inzien van de ander, dan gebruik je gewoon dezelfde inloggegevens! Maar het zal niet werken als je constant het 06-nummer probeert te koppelen in een andere MijnKPN registratie!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Valerievv, ik heb geen reactie meer ontvangen. Ben je eruit gekomen met mijn uitleg of komt het nog steeds voor? Ik hoor graag van je!

Reageer