MijnKPN app ontkoppeld elke keer

  • 28 August 2019
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Hoi,
Elke keer als ik de MijnKPN app open, krijg ik weer de melding dat er geen producten gekoppeld zijn. Vervolgens gaat hij na inlog door en zie ik mijn mobiel er gewoon bij staan als gekoppeld product, maar zie ik geen data gebruik bijvoorbeeld. Dan moet ik mijn mobiel opnieuw koppelen om inzicht te kunnen krijgen in mijn data gebruik want dan doet hij het ineens wel.

Als ik vervolgens de app afsluit en meteen binnen een paar seconden opnieuw probeer, kan ik weer van voor af aan beginnen.

Dit was een paar maanden geleden niet zo, toen werkte alles nog perfect. iemand enig idee?
MVG Dave

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Deef, welkom bij ons.

Dit is inderdaad best vreemd. Ik neem aan dat je dit niet zelf steeds koppelt aan een ander KPN ID met een ander e-mailadres? Zou je de app willen verwijderen, weer installeren en het daarna weer opnieuw willen proberen?

Mocht dat ook niet lukken, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag voor de zekerheid ook erbij vermelden met welke KPN ID jij inlogt.
Hi Alex, nee ik koppel niet aan andere KPN ID's, alleen de onze. Ik heb de app meerdere malen verwijdert en er weer opnieuw op gezet met steeds het zelfde resultaat.
Hi @Alex_P,
Ik heb het profiel aangevuld. Het mobiele abbo waar het om gaat staat op naam van mijn vrouw
Groetjes Dave
Reputatie 7
Badge +24
Hmm. Werkt het wel wanneer je op een pc/laptop inlogt op Mijn KPN? Of moet je het daar ook steeds opnieuw koppelen? Ik vraag dit om te achterhalen of dit aan de app ligt of aan ID zelf. Blijft je andere nummer wel altijd goed werken?