Vraag

MijnKPN app ontkoppelde mobiele nummer

• 3 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 152 keer bekeken

Mijn broertje zit sinds afgelopen mei in Australië voor een rondreis (de mazzelaar). Sinds hij daar zit heeft ons gezien, dat KPN Compleet is, zijn MB's verdeeld over ons allen.

Nu was het plan om dit deze maand, oktober, weer te doen echter is nu het 06 nummer ontkoppeld van zijn MijnKPN account. Zijn sim kaart wordt niet herkend nu hij in Australië zit waardoor hij de verificatiecode niet ontvangen kan worden waardoor wij dus ook zijn MijnKPN account in kunnen om de MB's te delen.

Ik hoor graag!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom ddejong! Wat een unieke kans voor jouw broertje, heel gaaf! Slim dat jullie de MB's verdelen :)

Er is wel iets mis, want het nummer hoort niet spontaan ontkoppeld te zijn. Als zijn simkaart ook niet wordt herkend klinkt het alsof er iets mis is met het abonnement. Als er technisch iets mis is gaan we dit herstellen. Als er een administratief probleem is (een blokkade, probleem met de betaling) zal hij zelf contact moeten opnemen. Dat is wat onhandig vanuit Australië, laten we hopen dat dat niet nodig is.

Reageer je op mijn privébericht? Dan zoek ik dit verder uit.
Reputatie 7
Badge +28
@ddejong: Ik weet niet of jullie al op een andere manier contact hebben opgenomen maar laat het weten als ik hier bij kan helpen 🙂

Reageer