Beantwoord

mijnkpn app voor windows phone

• 17 mei 2016
  • 7 reacties
  • 607 keer bekeken

Ik heb de KPN app mijnkpn voor windows phone gedowload en geinstalleerd op mijn Samsung Activ S telefoon. Bij het aanmelden krijg ik het bericht dat dat gebruikersnaam of wachtwoord niet bekend zijn. 

Bij het aanmelden op Internet gaat alles goed en ook gaat het goed met de app voor Android!

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Joran 23 mei 2016, 11:46

Een MijnKPN ontwikkelaar liet me weten dat de app voor Windows Mobile geen prepaid MijnKPN omgeving ondersteunt. Ik ben bang dat ik hier niet van op de hoogte was voor dit topic. Ik hoop dat dit in de toekomst mogelijk wordt, ik heb in ieder geval een suggestie ingediend om hier duidelijker voor te waarschuwen. Zowel in de Microsoft Store als in de app zelf. Excuses voor de onduidelijkheid hierover ! Vooralsnog is het dan alleen mogelijk dit via de browser te bekijken op https://mijn.kpn.com

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Op dit moment alleen consumentenabonnementen. Zie ook deze pagina: MijnKPN app

De app voor Windows Mobile MijnKPN ondersteunt kennelijk ook niet mijnKPN zakelijk.  Wat ondersteunt deze app dan wel ??????

Reputatie 7
Badge +27
Een MijnKPN ontwikkelaar liet me weten dat de app voor Windows Mobile geen prepaid MijnKPN omgeving ondersteunt. Ik ben bang dat ik hier niet van op de hoogte was voor dit topic. Ik hoop dat dit in de toekomst mogelijk wordt, ik heb in ieder geval een suggestie ingediend om hier duidelijker voor te waarschuwen. Zowel in de Microsoft Store als in de app zelf. Excuses voor de onduidelijkheid hierover ! Vooralsnog is het dan alleen mogelijk dit via de browser te bekijken op https://mijn.kpn.com

Deze update geeft geen enkele verbetering. Probleem is heermee niet verholpen!

Reputatie 7
Er is een update voor de MijnKPN app beschikbaar vanaf 18-5-2016. Heb je die al?

Joran schreef op 18 mei '16 om 19:36uWelkom op het forum @Webmaster-CF! Ik moet bekennen dat ik deze storing niet ken. Het lijkt me goed dat we dit verder gaan onderzoeken. Daarvoor ga ik een storingsmelding aanmaken. Kun je op mijn privébericht reageren?

De reactie op het privébericht is verzonden.

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum ! Ik moet bekennen dat ik deze storing niet ken. Het lijkt me goed dat we dit verder gaan onderzoeken. Daarvoor ga ik een storingsmelding aanmaken. Kun je op mijn privébericht reageren?

Reageer