Beantwoord

MijnKPN app vs webversie

  • 8 May 2019
  • 3 reacties
  • 225 keer bekeken

Ik heb heel keurig een KPN ID, waarin ik al mijn producten 'gekoppeld' heb en waar ik alle gegevens zoals facturen en verbruik e.d. kan zien. Werkt allemaal prima.
Nu heb ik ook de MijnKPN app. Tot een half jaar geleden ongeveer deed de app het ook prima, maar sinds ik er een product bij heb gaat er iets mis in de app. Als ik namelijk inlog (in de app) dan staan er geen producten in en blijft hij zeggen dat ik eerst al mijn producten moet gaan koppelen aan mijn KPN ID. Als ik dan op oké klik (in de app), word ik doorgestuurd naar de website mijnkpn, log ik in met mijn KPN ID en BAM, dáár staan mijn producten dus al wel gekoppeld. Ik heb de app al verschillende keren verwijderd, maar helaas mocht dat niet baten. Hoe kan ik die app laten weten dat mijn producten allang aan mijn KPN ID gekoppeld zijn!
icon

Beste antwoord door Marina_ 10 May 2019, 14:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @AnoniemNr.686, Raar dat je de producten in de app niet ziet staan. Zou je jouw producten op de webversie van MijnKPN willen ontkoppelen en opnieuw koppelen? Hopelijk gaat het daarna via de app ook goed.


@Marina_ Dank voor je reactie. Ik heb alle producten in de webversie ontkoppeld en weer opnieuw gekoppeld. Daarnaast voor de zekerheid ook de app weer opnieuw geïnstalleerd op mijn telefoon en inderdaad, in de app staan nu ook alle producten keurig gekoppeld aan mijn KPN ID en kan ik alles weer zien! Mijn probleem is verholpen!
Reputatie 7
Badge +19
@AnoniemNr.686, Bedankt voor de terugkoppeling! Goed om te lezen dat je probleem verholpen is. Wanneer je weer eens een vraag hebt, zien we je graag weer verschijnen op het forum. Voor nu wens ik je een heel fijn weekend :)

Reageer