Beantwoord

MijnKPN app werkt al een week niet

  • 4 April 2021
  • 10 reacties
  • 794 keer bekeken

Bij mij werkt de KPN app ook al meer dan een week niet. Gebeld met KPN en ze zeiden dat er een storing is en dat hieraan gewerkt word. Hoeveel week gaat dit duren?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 April 2021, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @REDOL, welkom op het forum! Hier zijn de afgelopen weken/dagen af en aan wat problemen mee geweest.
Werkt alles inmiddels al naar behoren? Zo nee, waar loop je precies tegenaan?

Nee, zojuist weer met KPN gebeld en ook daar tot op heden geen oplossing. App opnieuw installeren werkt niet, op een andere telefoon installeren werkt ook niet, wachtwoord wijzigen via internet werkt ook niet. Blijf de melding krijgen dat er niet ingelogd kan worden en foutmelding #0040 met het verzoek de service desk te bellen 

Het vreemde is dat de web versie wel werkt dus het ligt niet aan de login en wachtwoord. Zou de laatste update van Apple ermee te maken hebben? Dit omdat mijn vrouw ook niet meer kan inloggen via de App maar wel via het web. Ik heb hem geïnstalleerd op een telefoon van mijn collega en ook dan krijg ik dezelfde foutmelding dat er niet ingelogd kan worden en dat ik contact op moet nemen met de service desk (#0040). Ik ga het straks even proberen met een Android telefoon. Als dat wel lukt dan is mijn vermoeden bevestigd. 

Na eerst de Android alle update zaken te hebben gedaan proberen in te loggen op kpn app en ook hier zonder resultaat: inloggen mislukt door een technische storing. De gegevens kunnen niet worden opgehaald. 

Reputatie 7
Badge +20

@REDOL, sorry ik had het over het hoofd gezien maar er is momenteel inderdaad een storing mee. Meer informatie kun je hierover vinden in het onderstaande topic:

 

edit: 

Goedenavond @REDOL, ik lees in het topic dat er een  (tijdelijke) oplossing is. Het lijkt fout te gaan met het wachtwoord. Als je deze wijzigt naar een wachtwoord zónder speciale tekens moet ie weer werken!

 

Heb nog even geprobeerd hem te installeren op een iphone met software versie 12.5.1 maar ook dan krijg ik dezelfde mededeling: Er kan geen verbinding gemaakt worden. Neem contact op met de helpdesk (#0040). Ik ga zo een oude android er bij pakken en dan doe ik hetzelfde nog een keer.

Helaas geen mijn KPN app te vinden in de play store van de oude android Xperia Ultra. Denk ik te oud….

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @REDOL, ik lees in het topic dat er een  (tijdelijke) oplossing is. Het lijkt fout te gaan met het wachtwoord. Als je deze wijzigt naar een wachtwoord zónder speciale tekens moet ie weer werken!

Heb wachtwoord aangepast zonder speciale tekens en het werkt weer! Bedankt 🙏 

Zelfde probleem hier… Wat zijn de tekens in het wachtwoord die momenteel wel zijn toegestaan?

Password aangepast met alleen hoofdletters, kleine letters en cijfers. Alles werkt weer.