Beantwoord

MijnKPN app werkt niet

• 23 februari 2016
  • 8 reacties
  • 758 keer bekeken

Ik heb een Mijnkpn-account aangemaakt.

Ik kan via de site keurig inloggen.

Helaas werkt het op mijn mobiele telefoon niet. Ik krijg telkens de melding dat mijn gebruikersnaam of wachtwoord onbekend zijn. Dat blijkft zich herhalen, met de meededeling dat ik na 3 keer missen 2 uur niet in kan loggen. Vreemd genoeg gebruik ik precies dezelfde inloggegevens als op website. Daar werkt het wel.

Ik gebruik MIJN kpn app op windows phone 10.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Hans001 29 februari 2016, 14:59

Beste Marcia de app heeft nog niet op mijn windows phone gewerkt. Ik heb de login pas aangemaakt.

Ik denk dat het probleem in mijn Telefoon os zit. Ik werk met WIndows phone 10. Dit is een bijna complete pre-release. Alle apps werken goed. Maar blijkbaar is hier iets mis.

Ik heb namelijk zojuist de app om mijn iPad gezet en daarmee kan ik wel gewoon inloggen.

Als jullie een oplossing hebben voor mijn windows phone zou dat fijn zijn. Anders laten we het hier maar bij.

Alvast bedankt.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom , goed dat je je vraag op het forum stelt! Je zegt wel in te kunnen loggen via de browser. Kan je daar ook de facturen inzien? Wellicht moet je je 06-nummer nog koppelen d.m.v. de sms-verificatie. Dan kan je ook in de app. Wil je dat proberen? Ik ben benieuwd naar je reactie. 

Beste Marcia,

Ik heb mijn nummer inderdaad toegevoegd. Ik zie geen facturen. Waarschijnlijk omdat ik prepaid heb. Wel zie ik bij het inloggen op de website mijn beltegoed.

Hans

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar behalve mijn beltegoed inzien, kan ik via de website niets, zie ik nu.

Het is bijvoorbeeld niet mogelijk mijn beltegoed op te waarderen.

Reputatie 7
Badge +27
Ah, ik deed de aanname dat je een abonnement had. Sorry daarvoor! Goed teken dat je je beltegoed ziet, maar vreemd dat je verder niets kunt. Wil je reageren op mijn privébericht? Dan ga ik met je gegevens aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je reactie, Hans! Ik heb met onze technische dienst gebeld, maar mijn collega ziet niets raars. Heeft het met dit account eerder wel gewerkt? 

Beste Marcia de app heeft nog niet op mijn windows phone gewerkt. Ik heb de login pas aangemaakt.

Ik denk dat het probleem in mijn Telefoon os zit. Ik werk met WIndows phone 10. Dit is een bijna complete pre-release. Alle apps werken goed. Maar blijkbaar is hier iets mis.

Ik heb namelijk zojuist de app om mijn iPad gezet en daarmee kan ik wel gewoon inloggen.

Als jullie een oplossing hebben voor mijn windows phone zou dat fijn zijn. Anders laten we het hier maar bij.

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +27
Dat klopt! Je ziet het onder andere op onze website terug. Eerlijk gezegd had ik er niet bij stilgestaan dat je met de Windows versie nog niet alles kunt. Fijn dat je het op de iPad alsnog wel kunt! 

Bij mij komt hetzelfde probleem voor. Op de site kan ik inloggen(zelfs als ik de site met mijn mobiel bezoek) maar de mijnkpn-app laat het afweten. Zowel op windows 8 (denim) als op windows 10 (welke ik vandaag heb geïnstalleerd, dit is geen developers versie maar de officiële). Ik heb een prepaid account. Ik krijg dan de melding dat mijn gebruiksnaam/wachtwoord incorrect zijn.

Ik heb een microsoft Lumia 640 LTE

Reageer