Beantwoord

MijnKPN app werkt niet

• 10 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 203 keer bekeken

In de app kom ik maar niet verder in het scherm: Koppel je account aan je nummers. Hier staan geen nummers in! en ik kan dus niet verder. Op deze manier kan ik ook mijn gratis 100 mb niet ophalen!

Admin: titel van je bericht aangevuld
icon

Beste antwoord door Justin_ 13 augustus 2016, 15:06

Hoi louiseankerman, welkom op het forum. Balen dat je MijnKPN app niet goed werkt. Heb je de tip van Robin al geprobeerd? Lukt het via onze website wel? Als dat ook niet gaat, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit of er in de achterliggende systemen wellicht iets misgaat. Hoi louiseankerman, je hebt niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je via onze website dit probleem hebt verholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Even via de website doen?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi louiseankerman, welkom op het forum. Balen dat je MijnKPN app niet goed werkt. Heb je de tip van Robin al geprobeerd? Lukt het via onze website wel? Als dat ook niet gaat, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit of er in de achterliggende systemen wellicht iets misgaat.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi louiseankerman, welkom op het forum. Balen dat je MijnKPN app niet goed werkt. Heb je de tip van Robin al geprobeerd? Lukt het via onze website wel? Als dat ook niet gaat, reageer dan op m'n privébericht. Dan zoek ik voor je uit of er in de achterliggende systemen wellicht iets misgaat. Hoi louiseankerman, je hebt niet gereageerd op m'n privébericht. Ik ga er daarom vanuit dat je via onze website dit probleem hebt verholpen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust 🙂

Reageer