Beantwoord

MijnKPN-app werkt niet

  • 1 October 2019
  • 13 reacties
  • 520 keer bekeken

Ik heb al weken precies hetzelfde probleem.
uitgelogd, ingelogd, app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, niets helpt.
wie weet raad?

ik kan mijn producten niet ontkoppelen want ook die krijg ik niet te zien.

wekt weinig vertrouwen, dat KPN zoiets simpels niet eens goed kan regelen. Het is 2019 hoor!

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 10 October 2019, 08:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24
KPN id aanmaken en producten koppelen behoor je zelf te doen.



Onderste knop "Product toevoegen".
Hallo Nick83,

voorheen werkte het, kon ik ook mijn gekoppelde producten zien, nu blijft de app hangen en zie ik niks / kan ook nergens bij. Dus ik kan niks zelf ontkoppelen of toevoegen.

drama app
Reputatie 7
Badge +24
Hallo Nick83,

voorheen werkte het, kon ik ook mijn gekoppelde producten zien, nu blijft de app hangen en zie ik niks / kan ook nergens bij. Dus ik kan niks zelf ontkoppelen of toevoegen.

drama app


Welke telefoon heb je?
IPhoneX
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @JeeeWeee, welkom! Als het koppelen, ontkoppelen etc. niet werkt, dan zou ik eigenlijk willen zeggen: maak eens een heel nieuw KPN ID aan. Wil je, voordat je dat doet, het hele ontkoppelen en koppelen eens 'gewoon' via de browser proberen? De kans zit er in dat 't dan wel gewoon goed werkt. Wil je het even laten weten?
Hi Marcia, ga ik doen, maar toch b beetje raar niet? Ik ben niet de enige met dit probleem. Misschien moet ik KPN maar helemaal ontkoppelen! 😉
Reputatie 7
Badge +30
Ja, het is zeker raar en je bent ook niet de enige inderdaad, maar er zijn wel echt weinig klanten die tegen dit probleem aanlopen. Al is dat voor jou niet interessant natuurlijk! KPN helemaal ontkoppelen is niet zo'n goed idee, mijns inziens😎
Hallo Marcia,

Als ik inlog via de webversie, heb ik hetzelfde probleem. Ik zie eerst 2 vakjes naast elkaar met een paar horizontale grijze balkjes die lijken aan te geven dat er iets geladen moet worden. Vervolgens verdwijnt het eerste vakje en blijft het tweede vakje maar 'laden'.

Toch wel heel vreemd hoor, dat jullie dit niet kunnen oplossen en de klant dan van alles moet doen om het weer aan de praat te krijgen. Baal er van dat dit weer zoveel ergenis en tijd kost, en ondertussen kan ik gewoon mijn account niet raadplegen. :-((((
Reputatie 7
Badge +30
Heel begrijpelijk! Als ik het zelf voor je had kunnen regelen, had ik dat ook zeker gedaan. Alleen van afstand is dit nu eenmaal lastig! Je kunt in mijn optiek in ieder geval nog eens proberen om je geschiedenis/cookies/cache te verwijderen en/of een andere browser te proberen. Anders zit er niets anders op dan een nieuw account aan te maken, ben ik bang. Wil je me laten weten of dat werkt?
Hallo Marcia, zie bijgaand de screenshots.


Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! We hebben nog eens naar je gegevens bekeken en ik denk dat ik er achter ben. Ik zie dat er een contractovername gedaan is en daarbij is het klantnummer veranderd. Wil je eens kijken dat je de gegevens met het juiste klantnummer koppelt?
Reputatie 7
Badge +30
Jammer dat we er nog niet uitgekomen zijn! Zoals ik je in een privébericht heb laten weten, heb ik het nu bij de collega's van de technische dienst voorgelegd. Laat je de uitkomst nog even weten?
Reputatie 7
Badge +30
Via privébericht laat @JeeeWeee weten dat het toch gelukt is via de browser om de telefoonnummers te ontkoppelen en opnieuw koppelen. Het is nu opgelost en hij kan weer inloggen. Heel fijn!