Vraag

MijnKPN app werkt nog steeds niet

  • 11 september 2016
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik kan die app nog steeds niet gebruiken: nieuwe account aangemaakt: melding: u kunt momenteel geen mob telefoonnummer koppelen: ga naar blablabla en dan inloggen bij blabla en dan maar tot 12 sept!: wat een onzin! nog steeds geen inzicht in je verbruik. En dan al dat geregistreer en weer inloggen en op het zelfde probleem stuiten. Ik word er moedeloos van. Waarom kan dat nou niet eenvoudig worden opgelost. Lieve KPN: kunt u mij EENVOUDIG mijn gegevens laten inzien middels een app aub!!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Mark4797, welkom! Wat irritant dat het niet wil lukken.

Het zou allemaal niet heel ingewikkeld moeten zijn inderdaad. Kan je wel inloggen in MijnKPN via de website? En kan je daar jouw verbruik wel inzien?
Als dat ook niet werkt kan je het beste een nieuw account aanmaken. Daarna (via de website zelf) jouw mobiele nummer koppelen. En zodra dat helemaal werkt de app opnieuw installeren.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Mark4797, is het inmiddels gelukt? Anders hoor ik het graag!

Reageer