Beantwoord

MijnKPN Beta terugkoppeling

Reputatie 1
Goedemiddag,

Ik wordt bij inloggen op MijnKPN gevraagd om de beta pagina te bezoeken, en terugkoppeling te geven. Echter zie ik als ik daar ingelogd ben, niet knop / link naar een plek waar ik die terugkoppeling zou moeten doen. Kunnen jullie aangeven op welke wijze ik terugkoppeling op de beta dien te geven?

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 13 januari 2016, 15:45

jurjen_g schreef op 12 jan '16 om 16:51u

Goedemiddag,

Ik wordt bij inloggen op MijnKPN gevraagd om de beta pagina te bezoeken, en terugkoppeling te geven. Echter zie ik als ik daar ingelogd ben, niet knop / link naar een plek waar ik die terugkoppeling zou moeten doen. Kunnen jullie aangeven op welke wijze ik terugkoppeling op de beta dien te geven?

Hallo,

Als het goed is heb je een knop aan de rechterkant 'zweven'. Ook bij andere pagina's dan deze pagina van MijnKPN Mobiel:

https://

Robin

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

jurjen_g schreef op 12 jan '16 om 16:51u

Goedemiddag,

Hallo,

Als het goed is heb je een knop aan de rechterkant 'zweven'. Ook bij andere pagina's dan deze pagina van MijnKPN Mobiel:

https://

Robin

Reputatie 1
RobinFlikkema schreef op 13 jan '16 om 15:45ujurjen_g schreef op 12 jan '16 om 16:51uGoedemiddag,

Hallo,

6bbc62e0bc7975fbbf63c34e058f51db.png

Robin

Dat is gek: op mijn mobiele android onder Chrome krijg ik inderdaad die zwevende knop, maar op mijn laptop onder chrome krijg ik hem niet... Na ja, dan maar via de mobiel...

Reputatie 7
Badge +23
@jurgen_g; top dat je feedback geeft. Dan lukt het in ieder geval via je mobiel. Dat het via Chrome niet lukt op je laptop, dat geef ik door! 

; bedankt voor je uitleg! 

Reputatie 2
Badge +3
Nou bij mij is die link echt afwezig. Ik heb wel is waar geen mobiel, maar die optie om te reageren op mijn KPN Nieuwe stijl kan ik niet vinden. W at ik ook mis, maar eigenlijk ook op de Mijn KPN oude stijl een overzicht van update's cq wijzigingen van de diverse producten.

Reageer