Beantwoord

MijnKPN blijft laden en laat oude facturen zien

  • 5 mei 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Beste KPN,

 

MijnKPN omgeving blijft maar laden en laat bijna geen gegevens zien. Dit geldt voor zowel mijn app als via de webbrowser.

De enige gegevens die ik kan zien, zijn facturen uit 2019. Ik ben daarna even weg geweest als klant bij KPN maar nu weer terug. Facturen die ik sindsdien heb ontvangen, ook toen ze nog via de mail kwamen, zie ik niet in het overzicht staan.

 

Groet,

Nils 

icon

Beste antwoord door Nico_ 7 mei 2021, 16:08

Welkom op ons forum @NilsDalmeijer en goed dat je even aan de bel trekt.

Zoals ik dit lees lijkt het erop dat je je nieuwe diensten nog niet aan je KPN-ID hebt gekoppeld. Zou je dat eens kunnen controleren bij "producten” in je KPN-ID?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons forum @NilsDalmeijer en goed dat je even aan de bel trekt.

Zoals ik dit lees lijkt het erop dat je je nieuwe diensten nog niet aan je KPN-ID hebt gekoppeld. Zou je dat eens kunnen controleren bij "producten” in je KPN-ID?

Beste Nico,

 

Dank. Dit werkte!

 

Groet,

Nils

Reputatie 5
Badge +8

Ah super om te lezen!

Graag gedaan en wellicht tot een volgende keer!

Reageer