Beantwoord

MijnKPN doet het niet

  • 16 April 2019
  • 5 reacties
  • 1544 keer bekeken

Als ik inlog op MijnKPN krijg ik steeds de melding:
MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Dit heb ik zowel thuis als op kantoor, via Chrome, Firefox en Explorer.

Hoe kan ik dit oplossen, ik wil even rustig mijn abonnementen kunnen doorlopen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 April 2019, 20:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Sannie1981, welkom! Wat gek, dit! Krijg je dat meteen als je inlogt? Of krijg je wel iets te zien en krijg je later die melding? Log je in met hetzelfde KPN ID als waarmee je op het forum inlogt? Ik zie dat dat wel degene is die je gekoppeld hebt.

Kan je in ieder geval bij een van de browsers eens proberen om de geschiedenis, cookies, cache etc. te verwijderen en het nog eens te proberen? Niet geschoten is altijd mis. Daarnaast ben ik benieuwd, als je wel tot het hoofdscherm komt, of je je producten eens kunt ontkoppelen en opnieuw kunt koppelen. Ik hoor het graag van je!
Hey,

Ik krijg dit gelijk te zien als ik inlog. Verder kan ik helemaal niets zien.
Ik log in met hetzelfde KPN ID als van het forum, heb zojuist bij browsers alles verwijderd maar dat werkt ook niet.

Ik kan geen producten koppelen of ontkoppelen aangezien ik niets kan zien.

Gr. San
Reputatie 7
Badge +30
Wat onhandig.. Ik ga een formulier invullen die naar onze technische dienst gaat. Mijn collega's nemen binnen vijf werkdagen contact met je op en kunnen hopelijk je probleem oplossen! Mocht ik, nu of dan, nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Op dit moment heb ik hetzelfde probleem als hierboven beschreven.

Ik heb ik ingelogd op Chrome, Explorer en op mijn mobiel. alle 3 dezelfde foutmelding. Ook alle cookies verwijderd, geen succes, probleem blijft bestaan.

 

Gr,

martijn

 

Reputatie 5
Badge +3

MijnKPN is weer actief bij mij. Op PC en app. Fijn!