Beantwoord

MijnKPN doet het niet. De app wel

  • 30 July 2019
  • 14 reacties
  • 529 keer bekeken

Ik heb dit probleem ook. Mijn KPN app op de telefoon heeft dit niet. Ik kan niks wijzigen in dit profiel of gegevens ophalen. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door GregyorVisser 8 August 2019, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Hoi @GregyorVisser . Welkom op het forum.
Wat vervelend dat het niet goed werkt! Je app werkt zo te lezen wel? Log je in met dezelfde gegevens op de website? Krijg je een foutcode? Of ontbreken er functies?
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Seintje 😀
Ik log op Chrome met dezelfde credentials in als op de app. Ik krijg geen foutcode, behalve dan de tekst die topic started al heeft gemeld. Maakt niet uit welke link ik u de browser kies.
Het werkte altijd wel en plotseling niet? Is het anders een optie dat je je huidige producten ontkoppelt en daarna opnieuw koppelt? Dit is in veel gevallen een oplossing voor dit soort problemen.
Hmmm, deze melding heb ik al iets van 4 maanden in beeld op de vaste PC maar schonk er nooit aandacht aan. Meer ook omdat ik via de app genoeg kon regelen. Nu wil ik concretere wijzigingen maken in mijn abonnement. Dit vind ik via de app niet fijn werken vandaar dat het nu wel storend vind.

Ik ga via mijn app op mijn telefoon alles ontkoppelen. Kijken of ik daarna wel via de website eea kan doen.
Goed, via de app kan ik wel nieuwe producten koppelen, echter ontkoppelen lukt mij niet.
Lukt het ontkoppelen wel via de website versie? Of krijg je dan ook een foutmelding?
Lukt het ontkoppelen wel via de website versie? Of krijg je dan ook een foutmelding?
Daar krijg ik helemaal niks in beeld behalve de 4 menu items boven en daaronder in een bruinachtige balk: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel
Welke browser gebruik je, @GregyorVisser ? Zou je (mits je firefox of chrome gebruikt) eens in incognito venster kunnen proberen in te loggen? Of proberen de cookies op te schonen?
Zowel met edge, IE11, Chrome en firefox heb ik hetzelfde probleem op een vaste pc.
Met de chrome browser op mijn telefoon heb ik dit niet.
Oh. Dat is merkwaardig.
Begrijp ik dat je op de telefoon wel via chrome al je gegevens kunt aanpassen?
Ik heb in ieder geval een ticket aangemaakt voor je problemen op de pc. Ik heb hierin aangegeven dat je app prima lijkt te werken maar zodra jij met dezelfde gegevens probeert in te loggen op een pc ( verschillende browsers ) dat dát ook lukt maar als je daarna zaken wilt aanpassen je een foutmelding krijgt. Ik verwacht dat je binnen een paar dagen gebeld gaat worden voor nader onderzoek en hopelijk een oplossing. Laat je weten hoe het afloopt?
Zal ik doen, dank voor je hulp tot nog toe.
Ik zie dat er ondertussen contact met je is. Zo te lezen willen de collega's graag je pc overnemen om het te checken. Zit er schot in de zaak?
Ik heb netjes contact gehad, maar op mijn werk pc accepteren we geen Bomgar sessies.
Vanuit huis lukt niet echt, want de openingstijden van de helpdesk stroken een beetje met mijn aanwezigheid thuis. Het werkt via de App, ook via Chrome op mijn mobiel.... ik denk dat ik het hierbij laat.
Ah. Dat kan ik begrijpen. Mocht het je op termijn toch gaan storen of je wilt er verder werk van maken, laat het maar weten!