Vraag

MijnKPN Facturen kloppen niet

• 30 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Wederom klopt de factuurinformatie op MijnKPN niet! Het is niet de eerste keer dat ik hier tegenaan loop. De actuele stand van de facturen klopt niet, waardoor problemen ontstaan.
Kom ik terug van een zakenreis, ligt er een herrinering in de bus van KPN, kan gebeuren. Ik kijk gelijk op Mijnkpn en wil de openstaande factuur overmaken. Dit bedrag komt niet overseen, dus maak ik deze betaling handmatig over.
De volgende dag word ik afgesloten van internet en tv. Na informeren blijkt de vorige factuur ook open te staan, terwijl in MijnKPN deze als betaald gemeld staat. Op zich al heel vreemd.
Oplossing: betalen via kpn/ikbetaaldirekt
Echter ook hier klopt het bedrag niet zou ik dubbel moeten betalen.
Oplossing: Betaal de openstaande rekening en als deze verwerkt zijn, word u weer aangesloten. Dit duurd echter 3-5 werkdagen.
Ik heb nu dus een week geen internet en tv, omdat de kpn site niet klopt! Fijn dat u direct betaald, dan wachten wij een week voor je weer word aangesloten....
EN BEDANKT HE!!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi @edubee, welkom op het forum.

Dit is natuurlijk niet goed. Op deze manier wordt alles alleen maar onduidelijker. Excuses daarvoor!
Reageer je op mijn privébericht? Dan doe ik m'n best voor je!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @edubee dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als je toch nog vragen hebt kan je alsnog reageren op mijn privébericht.

Reageer