Beantwoord

MijnKPN - Factuuroverzicht stuk & factuur pdf's onleesbaar

  • 7 februari 2016
  • 2 reacties
  • 225 keer bekeken

Er worden geen facturen meer getoond in het facturen overzicht van MijnKPN.

Na het bellen met de helpdesk krijg ik een pdf gemaild die niet kan worden geopend. het bestandsformaat is stuk. Ook de helpdesk medewerker van KPN kon diezelfde PDF niet openen.

(het is dus geen probleem met mijn computer)

please fix!

/S

icon

Beste antwoord door Sanderk 8 februari 2016, 17:50

Het is inmiddels opgelost. Ik zie de facturen weer en kan de factuur van Januari openen.

/S

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag Sander, welkom op het forum!

Wat een vreemd probleem dit. Betreft dit je mobiele abonnement of een internet/Alles-in-1 abonnement? Ik ga uitzoeken hoe we dit recht kunnen zetten. Ik heb je een priv├ębericht gestuurd!

Het is inmiddels opgelost. Ik zie de facturen weer en kan de factuur van Januari openen.

/S

Reageer