Beantwoord

MijnKPN foutmelding #0250

  • 29 mei 2016
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Wie weet hoe ik contact kan krijgen met een medewerker van KPN? Ik wil gebruik maken van de app, maar kan niet inloggen. Ook niet na wijzigen van het wachtwoord. Ik krijg foutmelding #0250 en kom maar niet verder...

Admin: onderwep aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door dpvhvs 2 juni 2016, 16:16

Hoi Paul,

Ik heb via een privébericht op Facebook contact gehad met één van jullie medewerkers.

Het probleem is opgelost: nieuw account aangemaakt.

Evengoed bedankt voor de aangeboden hulp.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hallo,

Op iOS is er afgelopen dagen een update geweest van de MijnKPN app. Dus je zou kunnen kijken of er een update beschikbaar is. Ik weet niet zeker of dit je probleem oplost maar het is zeker het proberen waard.

Een medewerker van KPN kun je spreken door de klantenservice te bellen of te wachten op een reactie van Webcare.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi , welkom op het forum! Vervelend dat de app niet werkt.

Kan je wel inloggen via de browser? Het is inderdaad een goed idee op te kijken of de MijnKPN app een update kan krijgen zoals ook aangeeft. Anders is het een idee om de app opnieuw te installeren op het toestel.

Laat je het ons weten? Dan kunnen we je verder helpen.

Hoi Paul,

Ik heb via een privébericht op Facebook contact gehad met één van jullie medewerkers.

Het probleem is opgelost: nieuw account aangemaakt.

Evengoed bedankt voor de aangeboden hulp.

Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat het is opgelost !

Reageer