Vraag

MijnKPN geeft steeds een foutboodschap en werkt niet.

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

 

De boodschap die ik krijg is steeds dezelfde:

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Er is niets zichtbaar van mijn produkten en mijn gegevens.

Kan dit account verwijderd worden, waarna het account opnieuw kan worden aangemaakt wat dan hopelijk wel werkt. Ik wil namelijk mijn aanstaande facturen kunnen downloaden.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @JanUitDeventer. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. 

Ik begrijp dat je gewoon in je MijnKPN account wil en daar je facturen wil bekijken. Dat hoort zeker te kunnen. We zijn inmiddels een paar dagen verder. Werkt het inmiddels wel? Misschien was het een tijdelijke storing namelijk. 

Mocht het nog niet werken, dan ben ik heel benieuwd wat je wel ziet wanneer je inlogt in MijnKPN. Zou je ook eens een ander apparaat willen proberen om mee in te loggen? En eventueel ook de app willen downloaden? Misschien werkt het via een andere weg wel namelijk. 

 
  

Zowel op mijn pc als op mijn laptop werkt MijnKPN nog steeds niet. Op mijn mobiel werkt de app wel. Ik wil echter via mijn pc mijn facturen kunnen downloaden (ik heb ze nodig voor mijn zakelijke administratie. Het lijkt mij geen tijdelijke storing, want een half jaar geleden werkte het ook al niet. Er is echter één verschil, toen kreeg ik mijn facturen nog via Telfort. Via MijnKPN zijn er totaal geen gegevens aanwezig. Misschien is het verwijderen en opnieuw aanmaken van het account een oplossing?

Reputatie 5
Badge +8

Wat gek dat het niet lukt op de pc. Misschien kun je nog een andere browser proberen? Ik heb verder niet de mogelijkheid om je account te verwijderen en opnieuw aan te maken.

Wat je ook kunt doen is een compleet nieuw KPN ID aanmaken. Wanneer je dit gedaan hebt kun je al jouw diensten toevoegen aan je KPN ID. Dan heb je alles overzichtelijk bij elkaar. Ik verwacht ook dat je hier gewoon je facturen kunt downloaden. 

Reageer