Beantwoord

MijnKPN ideal betalen

In de app staat bij mij niet het knopje dat ik met IDEAL kam betalen. Ik heb de nieuwe Samsung S9 en nog steeds staat het er niet. Als ik de app installeer krijg ik al de melding dat de app niet compatible is met mijn apparaat. Ik heb verdorie de allernieuwste Samsung. Wat moet ik dan kopen? Zo onhandig dat ik nu zelf alle details van de betaling over moet nemen. Terwijl de optie Ideal betaling wel bestaat. Maar niet voor mij dus ....
icon

Beste antwoord door Erik_ 10 juli 2018, 14:22

Ik heb een reactie over de compatibiliteit. De enige eis die de MijnKPN app stelt is dat het toestel minimaal Android 4.0 moet hebben. En dat heeft de Samsung S9 sowieso. Zou je eens een screenshot van die melding kunnen plaatsen hier?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
De iDeal knop in MijnKPN is alleen beschikbaar als je een achterstallige factuur hebt of geblokkeerd bent. Als dat niet het geval is, dan kun je niet via iDeal betalen. In dat geval wordt de factuur op de standaard manier automatisch geïncasseerd. Als je wel een achterstallige factuur hebt die je wilt betalen, en dit lukt niet via de app, dan kan het ook altijd nog via de website op www.kpn.com/ikbetaalnu.

Specifiek wat jouw toestel betreft, het is inderdaad mogelijk dat die niet helemaal compatible is met de MijnKPN app. Compatibiliteit hangt niet volledig samen met hoe nieuw een toestel is. Het zou kunnen dat, bijvoorbeeld, de S9 gebruik maakt van een bepaald stukje software of hardware waar onze app niet mee overweg kan. Ik ga voor je nakijken of ik hier meer over kan vinden.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb een reactie over de compatibiliteit. De enige eis die de MijnKPN app stelt is dat het toestel minimaal Android 4.0 moet hebben. En dat heeft de Samsung S9 sowieso. Zou je eens een screenshot van die melding kunnen plaatsen hier?

Reageer