Beantwoord

MijnKPN is blanco. Geen layout, wel tekst.

  • 8 January 2019
  • 12 reacties
  • 299 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Hoi allemaal,

Sinds een paar maanden kan ik via de computer (Windows10) niet meer inloggen op MijnKPN.
https://mijn.kpn.com/#/producten
Dit lees ik
Overzicht
Producten
Service
Profiel
Producten
KPN Compleet
U bent compleet
Bekijk hier uw voordelen
Uw producten
06
Mobiel
06
Prepaid
06
Prepaid

Thuis
Product toevoegen
Product verwijderenWilt u de gegevens van een product niet meer in MijnKPN zien? Dan kunt u deze ontkoppelen. Hiermee zegt u niet uw abonnement op.Ontkoppel product

De telefoonnummers heb ik weggehaald. Zie ook verder geen plaatjes en/of kleurenIk kan dus via mijn computer niks meer aanpassen. Gelukkig kan dit wel via de app maar waar kan deze fout aan liggen?
Cache heb ik al eens verwijderd. Via Microsoft Edge heb ik geen probleem maar die gebruik ik nooit, Mijn browser is Google Chrome. Voorheen heeft ie het altijd goed gedaan.
Ben eens uitgelogd en weer ingelogd ook dat helpt niet.
Het enige wat ie doet is de huidige mb's van mijn mobiel abonnement weergeven.
Wat kan ik nog meer doen om de goede pagina weer te zien?

Alvast bedankt!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 15 February 2019, 11:12

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Muziekliefhebber1975, Je kunt wel inloggen, maar ik begrijp dat je beeld op de teksten na, blanco blijft? Je ziet dit tot nu toe alleen bij MijnKPN via Google Chrome? of ook nog op andere pagina's? Je zou Google Chrome kunnen verwijderen van je computer en daarna weer opnieuw installeren. Ik ben benieuwd of het dan wel weer werkt.
Reputatie 5
Badge +3
Goedemiddag @Muziekliefhebber1975, Je kunt wel inloggen, maar ik begrijp dat je beeld op de teksten na, blanco blijft? Je ziet dit tot nu toe alleen bij MijnKPN via Google Chrome? of ook nog op andere pagina's? Je zou Google Chrome kunnen verwijderen van je computer en daarna weer opnieuw installeren. Ik ben benieuwd of het dan wel weer werkt.

@Marina_
Dank voor je bericht.
Ik heb Google Chrome verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd maar helaas niet met het juiste resultaat.
Het ziet er wat anders uit, maar nu lees ik alle telefoonnummers van Abonnement en prepaid achter elkaar. Ook Thuis staat meteen erachter. Ik kan dit wel aanklikken en kan ik de facturen zien met wat gepuzzle, ik zou ook evt. wat kunnen wijzigen maar het staat absoluut niet handig op de site. Het is een beetje gokken waar ik moet klikken. Terwijl ik geen nieuwe monitor heb gekocht.
In een pm wil ik wel een foto sturen, dit ivm mijn privacy.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Muziekliefhebber1975, Je kan er ook een printscreen van maken en de privacygegevens wegwerken, mocht dit niet lukken dan kun je het mailen. Het e-mailadres stuur ik je in een privébericht.
Reputatie 7
Badge +19
@Muziekliefhebber1975, Ik heb je e-mail met de printscreens ontvangen en ik zet ze door naar specialisten rondom MijnKPN. Zodra ik meer weet, hoor je weer van mij 😃
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Muziekliefhebber1975, Het duurde even, maar mijn collega's hebben jouw vraag in behandeling en gaan uitzoeken hoe dit kan. Ze komen er z.s.m. op terug en dan hoor je weer van mij.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Muziekliefhebber1975, Het duurde even, maar mijn collega's hebben jouw vraag in behandeling en gaan uitzoeken hoe dit kan. Ze komen er z.s.m. op terug en dan hoor je weer van mij.

Hoi @Marina_
Helaas nog niks veranderd mbt inloggen.
Ik wacht het af....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Muziekliefhebber1975, Jammer genoeg heb ik ook nog geen oplossing gekregen van mijn collega's van MijnKPN. Afgelopen vrijdag heb ik ze hier weer een e-mail over gestuurd. Hopelijk krijg ik hier z.s.m. een reactie op zodat we jou alsnog kunnen voorzien van een oplossing. Excuses voor het lange wachten.
Reputatie 5
Badge +3
Schijnt dus echt een apart probleem te zijn. Dacht dat het te maken had met Chrome.
Bedankt. Ik wacht het af.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Muziekliefhebber1975, Je geeft aan dat het in Edge wel werkt, waardoor ik toch nog eens opnieuw naar Chrome wil kijken. Heb je in Chrome ook extensies geïnstalleerd? Je kan dit nakijken door in het menu te gaan naar Meer hulpprogramma's en dan Extensies. Als je daar extensies hebt die advertenties of scripts blokkeren, wil je die dan eens uitschakelen met het schuifje. Herstart dan de browser en probeer de MijnKPN opnieuw.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Muziekliefhebber1975, Je geeft aan dat het in Edge wel werkt, waardoor ik toch nog eens opnieuw naar Chrome wil kijken. Heb je in Chrome ook extensies geïnstalleerd? Je kan dit nakijken door in het menu te gaan naar Meer hulpprogramma's en dan Extensies. Als je daar extensies hebt die advertenties of scripts blokkeren, wil je die dan eens uitschakelen met het schuifje. Herstart dan de browser en probeer de MijnKPN opnieuw.
Ah ja, dat zou kunnen. Ik ga het dit weekend testen en kom erop terug. Bedankt.
Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Muziekliefhebber1975, Je geeft aan dat het in Edge wel werkt, waardoor ik toch nog eens opnieuw naar Chrome wil kijken. Heb je in Chrome ook extensies geïnstalleerd? Je kan dit nakijken door in het menu te gaan naar Meer hulpprogramma's en dan Extensies. Als je daar extensies hebt die advertenties of scripts blokkeren, wil je die dan eens uitschakelen met het schuifje. Herstart dan de browser en probeer de MijnKPN opnieuw.Ah ja, dat zou kunnen. Ik ga het dit weekend testen en kom erop terug. Bedankt.


@Marina_

Hoi Marina!

Het is gelukt! De tip van uitschakelen van Extensies was de gouden tip.
Ik had er 5 meedraaien, o.a. addblocker plus maar die veroorzaakte de storing niet.
Extensie om meteen HD te streamen via YouTube was de boosdoener, die zet ik er dus nu niet meer op 😀
Ik wil je bedanken voor je moeite en geef je collega die deze tip gaf een dikke duim👍🏻omhoog en bedank hem ook van mij.
Fijn weekend en tot een volgende keer/vraag😉
Reputatie 7
Badge +19
Yes! @Muziekliefhebber1975, wat ben ik blij dat dit de oplossing is! 😃 Duurde even, maar gelukkig is het opgelost. Ik wil jou ook bedanken voor je geduld 😌


Reageer