Sinds een paar maanden kan ik via de computer (Windows10) niet meer inloggen op MijnKPN.
https://mijn.kpn.com/#/producten
Dit lees ik
Overzicht
Producten
Service
Profiel
Producten
KPN Compleet
U bent compleet
Bekijk hier uw voordelen
Uw producten
06
Mobiel
06
Prepaid
06
Prepaid
Thuis
Product toevoegen
Product verwijderenWilt u de gegevens van een product niet meer in MijnKPN zien? Dan kunt u deze ontkoppelen. Hiermee zegt u niet uw abonnement op.Ontkoppel product
De telefoonnummers heb ik weggehaald. Zie ook verder geen plaatjes en/of kleurenIk kan dus via mijn computer niks meer aanpassen. Gelukkig kan dit wel via de app maar waar kan deze fout aan liggen?
Cache heb ik al eens verwijderd. Via Microsoft Edge heb ik geen probleem maar die gebruik ik nooit, Mijn browser is Google Chrome. Voorheen heeft ie het altijd goed gedaan.
Ben eens uitgelogd en weer ingelogd ook dat helpt niet.
Het enige wat ie doet is de huidige mb's van mijn mobiel abonnement weergeven.
Wat kan ik nog meer doen om de goede pagina weer te zien?
Alvast bedankt!
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel