Beantwoord

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

  • 19 June 2019
  • 21 reacties
  • 1927 keer bekeken

Als ik inlog op MijnKPN krijg ik steeds de melding:
MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Dit heb ik zowel thuis als op kantoor, via Chrome, Firefox en Explorer.

Hoe kan ik dit oplossen, ik wil even rustig mijn abonnementen kunnen doorlopen.
icon

Beste antwoord door RBxx 15 February 2021, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Hoi @Albringa . Welkom op het forum!
Wat een vervelende situatie! Ik herken deze specifieke melding niet. Goed dat je al met verschillende browsers en op verschillende locaties hebt geprobeerd! Is de foutmelding er nog steeds?
Ik probeer het net even bij mijn eigen account en alles lijkt hier goed te werken. Daar heb jij nu niet veel aan, maar wellicht was het een tijdelijk storing. Heb je het ook op een andere pc/laptop geprobeerd? Alle info is welkom.
Hoi Erwin,

Ik krijg de melding nog steeds.

In onderstaand topic wordt ook melding gemaakt van dezelfde storing:
https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/mijnkpn-doet-het-niet-471680
Ah. Dan lijkt er inderdaad meer aan de hand. Ik wil dan graag hetzelfde proberen als @Marcia_ . Daarvoor heb ik je gegevens nodig.:-)
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik heb niks meer gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht er nog wel een issue zijn, laat het weten! (graag profiel aanvullen, zodat ik er dieper in kan duiken) 🙂
Dag Erwin_,

Mijn profiel is inmiddels aangevuld. Kan het komen doordat we onlangs overgestapt zijn van zakelijk naar particulier?
Dat zal het zijn, vermoed ik. :-)
Ik zie dat je op het forum geregistreerd bent met een hotmail adres. Ik wil je adviseren om een nieuw Mijn KPN account aan te maken met datzelfde hotmail adres en daar je huidige producten aan te koppelen. Hiermee zou alles weer inzichtelijk moeten worden.
Deze stappen kun je hier doorlopen: https://account.kpn.com/#/registration
Laat je weten hoe het afloopt?
Wanneer ik dat doe dan krijg ik een mail met als onderwerp "Uw KPN ID is al geactiveerd".
Ai. Ik vermoed dat het nog gekoppeld is aan je oude klantnummer. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op reageren?
Hoi @Albringa . Ik zie dat onze technische dienst contact met jou heeft gehad. Is het probleem opgelost?
Dag Erwin,

Er is 1 poging genomen contact op te nemen met me, maar dit is niet gelukt. Het probleem is derhalve nog niet opgelost.
Leuk je even gesproken te hebben! Helaas kom ik ook niet veel verder en ik heb zojuist een nieuw ticket aangemaakt. Ik heb jouw contactnummer toegevoegd en ga er van uit dat je op korte termijn gebeld gaat worden!

Hoi! Ik heb hetzelfde probleem. Ik word graag gecontacteerd hierover.

Ook ik krijg de melding “MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel”. Wij hebben niets gewijzigd de afgelopen dagen. Wij komen nu niet in ons account, ook de app doet het niet. Graag reactie van KPN hoe wij nu moeten handelen.

 

Mvrg Pieter

Ik krijg dezelfde melding. Graag een oplossing hiervoor en contact hierover!

Badge

Ik krijg dezelfde melding… lijkt mij een algemene storing?

Ja zelfde probleem ook hier

Ook hier dezelfde melding.

Voor velen dus storing nu?… Ik krijg idd dezelfde melding 

Reputatie 7
Badge +21

Zie dit topic, een algemene storing

 

hmm. ik krijg een melding als zou dit probleem opgelost zijn. Bij mij is het nu al zo'n twee weken hetzelfde. Iedere dag log ik in, ook vandaag, maar de melding blijft.

Nogmaals, dit probleem is nog steeds niet opgelost.

hier ook nog steeds. MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

leuk om elke keer weer de goedbedoelde en mega-meevoelende reactie van de kpn-moderators te lezen. Inclusief quasi-verbaasde reactie.

Dit probleem speelt nu al meer dan 1 jaar en KPN geeft dit eenvoudigweg nul prioriteit omdat het bestaande klanten betreft en dus geen nieuwe omzet.

Bij T-mobile werkt het inloggen als een malle, super mooie portal. Alle info up to date. just saying