Vraag

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel

  • 31 October 2019
  • 88 reacties
  • 2166 keer bekeken

Badge

Ik heb het volgende probleem op mijn PC (op mijn laptop en telefoon heb ik geen problemen; PC en laptop draaien Windows 10 en telefoon is Samsung S10) zowel via Chrome, Firefox , Edge en Explorer. Ik krijg de onderstaande tekst na inloggen:

“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

Als ik in Chrome naar ‘inspecteren’ ga (rechtermuisknop indrukken, terwijl je in het scherm staat) krijg ik het volgende:

“index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123
2/#/overzicht/?icid=toptaak7-mijnkpn:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.
2index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123
index.js:126 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: WebSocket is closed before the connection is established.
(anonymous) @ index.js:126
setTimeout (async)
x @ index.js:124
5index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123”

 

Het is duidelijk dat er geen verbinding kan worden gemaakt (“The message port closed before a response was received” en “Websocket is closed before the connection is established”).

Wie heeft een oplossing?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem. Een medewerker aan de telefoon adviseerde de app. Maar die blijft na inloggen  in het laden van het beginscherm hangen. Ik gok dat ook hier de verbinding niet opgezet kan worden…

 

Admin: afgesplitst en naar nieuw topic verplaatst

Reputatie 3
Badge

Ja, hier ook. Met mobiel,laptop,iPad enz nergens is mee in te loggen. Alle schermen blijven blanco.

 

Admin: afgesplitst en naar nieuw topic verplaatst

Badge

Ik heb exact hetzelfde probleem op mijn PC zowel via Chrome, Firefox , Edge en Explorer. Ik krijg de onderstaande tekst na inloggen:

“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

Als ik in Chrome naar ‘inspecteren’ ga (rechtermuisknop indrukken, terwijl je in het scherm staat) krijg ik het volgende:

“index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123
2/#/overzicht/?icid=toptaak7-mijnkpn:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.
2index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123
index.js:126 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: WebSocket is closed before the connection is established.
(anonymous) @ index.js:126
setTimeout (async)
x @ index.js:124
5index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123”

 

Het is duidelijk dat er geen verbinding kan worden gemaakt (“Websocket is closed before the connection is established”).

Wie heeft een oplossing?

 

Admin: afgesplitst en naar nieuw topic verplaatst

Badge

Nog een aanvulling: op mijn beide laptops en op mijn telefoon werkt alles prima! Een laptop via wifi, de andere via de kabel in het (Ziggo) modem. 

 

Admin: afgesplitst en naar nieuw topic verplaatst

Badge

ter info nog een paar screenshots:

na het inloggen
in Chrome
in Firefox

 

 

Ik heb dezelfde storing, zowel de app als de site van mijn KPN doen het niet

Melding: 

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Ook hier dezelfde problemen met zowel app als browser. Lastig want ik moet MB  delen met mijn vrouw. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo iedereen, welkom! Ik kan zelf gewoon inloggen via zowel de app als via Chrome, dus er lijkt geen algemene storing. Wel is het heel vreemd dat jullie dit allemaal ervaren. Hebben jullie, via de browser toch al eens geprobeerd om cookies, cache, geschiedenis etc. te verwijderen? Mocht het inloggen wel lukken daarna, kan je proberen om de producten te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Vaak werkt het dan in de app ook weer. 

 

Mocht dit niet werken, laat het even weten én (mocht je dat nog niet gedaan hebben) vul je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer, dan geef ik het intern door. 

Alles geprobeerd.  Ook verschillende apparaten en netwerkverbindingen. Alles geen succes. Lijkt erop dat het aan het klantprofiel ligt. Ben XS4ALL klant. Gegevens in forumprofiel bijgewerkt. 

Badge

Cookies, cache, geschiedenis etc. verwijderd. Dit heeft geen effect

Het vreemde is dat deze fout zich bij alle browsers voordoet en alleen maar op mijn PC. Op de twee laptops die ik heb en op mijn telefoon werkt MijnKPN gewoon. Ik gebruik overal hetzelfde klantprofiel en inloggegevens. Dus het lijkt me dat het daar niet aan kan liggen 

Badge

Extra info. In Edge krijg ik de volgende melding als ik naar ontwikkelhulpprogramma’s ga:

 

  1. HTTP403: VERBODEN - De server heeft het verzoek begrepen, maar weigert om het uit te voeren. GET - https://thrtle.com/insync?vxii_pid=10014&vxii_pdid=8f4f45d63726b69d2ce653e49920ff8c

  2. HTTP401: GEWEIGERD - De aangevraagde resource vereist authenticatie van de gebruiker. (XHR)GET - https://account.kpn.com/api/cigateway/v1/connectedServices

  3. 12

    SCRIPT12007: SCRIPT12007: WebSocket Error: Network Error 12007, De naam of het adres van de server kan niet worden omgezet

 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem sinds gistermiddag. 

Als ik inlog op mijn kpn app of de inlog via browser met mijn mobiele internet verbinding werkt alles normaal .

Op het moment dat ik de vaste internet verbinding gebruik krijg ik dezelfde melding, zowel met wifi smartphone als bekabeld op de pc. Het maakt niet uit welke browser je gebruikt. Ik heb IE, Edge en Chrome geprobeerd.

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je uitvoerige uitleg! Ik heb het voorgelegd bij de technische collega's. Zodra ik meer weet, kom ik erop terug!

Ik heb hetzelfde probleem. Krijg op de pc in verschillende browsers en na het legen van cache en geschiedenis: 

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Via de app blijft hij ook hangen en kom ik er niet in. Kan bij beide nieteens tot de hoofdpagina komen en kan niks inzien. Kan dit voor mij opgelost worden?

Hetzelfde probleem hier.

Op mijn mobiel via de app kom ik niet verder dan inloggen. Daarna blijft het hangen. Ook niet via Chrome of een andere webbrowser op mijn mobiel 

Op mijn laptop kan ik wel inloggen en doet ie het gewoon. Dan kan ik alles inzien. Heb al producten ontkoppeld en weer gekoppeld. Werkt niet. 

App opnieuw geïnstalleerd, werkt ook niet. Bij mijn zoon op de mobiel werkt  de app ook niet.

Graag een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +30

Hopelijk wordt het snel opgelost! We hebben vanuit de technische collega's inmiddels bevestiging dat ze er naar gaan kijken, dus weet dat we ermee bezig zijn. Als er een update is, laten we dat hier zeker weten. 

Ook hier exact dezelfde melding.  App laadt niet, browsers blijven deze melding geven.  Is er al een idee wanneer dit is opgelost?

Reputatie 3
Badge +1

Ook hier kan ik wel inloggen maar zie ik verder geen informatie. In de app krijg ik ook niks te zien.

Heb wel onlangs iets veranderd aan mij abonnement. Wellicht dat dit er iets mee te maken kan hebben?

Reputatie 4
Badge +4

Ook dezelfde probleem, zowel in IE, Safari, Chrome als Firefox. In de mijnKPN app op de iPhone werkt alles wel.

Idem, ik heb sinds een dag of twee precies dit probleem.

 

Heel irritant, helemaal omdat ik morgen graag wat MB’s wil delen (begin van de maand).

Geprobeerd via PC, geprobeerd om app te herinstalleren, maar krijg echt het idee dat er ergens in de back-end van KPN een koppeling niet goed werkt. Ik ben een XS4All compleet klant, als dat helpt het probleem te identificeren.

 

Ik krijg dus echt *nergens* de mogelijkheid om Mijn KPN te gebruiken.

Bij mij hetzelfde probleem, ik kan MijnKPN niet via mijn laptop en ook niet via de app gebruiken.

Nog steeds zelfde probleem: zowel via app als via browser is MijnKPN niet te bereiken. Er balen, want ik deel MB’s met mijn dochters en die moeten nu zonder data een lange tocht op de fiets naar school. 

 

Sinds vandaag werkt *gelukkig* de app wel weer, plotseling. Erg blij daarmee (snel wat MB’s gedeeld), hoewel het via de browser nog steeds niets toont.

Goedemorgen,

 

Indien ik inlog in mijn kpn krijg ik de melding Mijn KPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel., Op app van mijn KPN krijg ik hel;emaal niks te zien,. Helpdesk gebeld echter men raadde mij aan een nieuw account aan te maken. Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?

 

Ik heb mijn KPN al geprobeerd via Chrome en via IE. En ook op mobiel, laptop of computer dus dat kon ik wel uitsluiten.

 

*Admin, verplaatst naar algemeen topic.