Vraag

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel

  • 31 October 2019
  • 88 reacties
  • 2164 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Deze morgen precies hetzelfde euvel. App werkt niet (maakt geen contact met de server) en ook diverse browsers met dit probleem. KPN gebeld en dan krijg je zo'n betweter die eigenlijk niets weet en jouw issue vertaald in haar eigen woorden en tot de conclusie komt dat er een storing is en men er mee bezig is! Het is waardeloos want het blijkt al langer dan 19 uur aan de gang te zijn. Maar niet iedereen heeft er last van! Sterker nog lokaal kan het bij KPN niet gesimuleerd worden! KPN graag betere communicatie in deze!

 

*Admin, verplaatst naar algemeen topic. 

Hier al een paar dagen hetzelfde probleem. Mobiel kan ik alleen MijnKpn gebruiken als ik via 3G/4G inlog, niet via wifi. Via een internetbrowser op de pc kan ik alleen MijnKpn gebruiken als ik Opera met een vpn-server gebruik. Het lijkt er dus op dat mijn vaste Ziggo internet ip-adres bij MijnKpn om een of andere reden geblokkeerd wordt. Hier is niets veranderd dat zo'n blokkade zou kunnen veroorzaken. Gelieve het probleem aan uw kant snel op te lossen.

 

Ook ik krijg de foutmelding:

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Omdat ik ook mijn mb's deel met mn huisgenoten is dit heel vervelend. 

Beetje jammer dat de technici er al 20 uur mee bezig zijn….

ik heb hetzelfde probleem kan nog steeds niet inloggen

Ik heb op dit moment ook dit probleem. MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Geprobeert op meerdere apparaten, meerdere IP adressen en meerdere browsers. Niks werkt.

Badge

Nog niets opgelost. Blijkbaar een heel lastig probleem?

Waarom trouwens wordt dit probleem niet gemeld op kpn.com bij storingen? Er blijken toch behoorlijk wat mensen last van te hebben!

Inmiddels mijn probleem opgelost door aanpassen van de DNS.

De oorzaak is dat ws.api.kpn.com niet door alle DNS Servers word geresolved. Bijv cloudflare (1.1.1.1) of Google (8.8.8.8) kunnen hem niet vinden.  De DNS servers van KPN (ns1.kpn.net) resolven hem wel.

Badge

@Mwpp welke DNS heb jij gebruikt?

Badge

Ik heb de DNS op automatisch gezet, en in Firefox had ik wel succes, maar in Chrome blijf ik dezelfde fout houden.

Badge

als ik alles op automatisch zet werkt het ook in Edge, en IE. In Chrome krijg ik nu het volgende scherm:

Network error. Reloading

en verder gebeurt er niets!

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. KPN kan dit worden opgelost? Wat kan ik doen om dit te versnellen? Graag een reactie!

Helaas nog geen reactie van de techneuten, @Ginger2 . 

Mijn collega heeft alle voorbeelden inclusief postcodes etc. doorgestuurd voor nader onderzoek. Ik lees dat een aantal mensen het opgelost hebben door DNS aanpassingen te doen. Mooi dat het daarna wel werkt maar het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn. Ik hoop dat we dit, op korte termijn, generiek opgelost hebben. 

Badge

@Erwin_ Bedankt voor de terugkoppeling. Zoals ik al schreef, als ik de DNS server 8.8.8.8 verwijder en automatisch DNS laat toewijzen dan werkt MijnKPN wel in Edge, Firefox en IE, maar nog steeds niet in Chrome. En dat is natuurlijk heel vreemd. Het lijkt wel of Chrome extra ‘wordt geweerd’! In Chrome krijg ik het scherm zoals 3 posten hierboven is ingevoegd. Ook inloggen op het forum moet nu met Facebook, want ook hier werkt de MijnKPN-inlog niet. 

@PJB1950 . Dank voor het testen. Ik heb jouw bevindingen aan de mailwisseling toegevoegd. 

@Erwin_ dank je voor je reactie, fijn dat er aan het probleem wordt gewerkt!!

Ik kan ook niet meer inloggen, ook niet via browser, wat nu?

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Ik kan geen mb's delen, hebben hier meer mensen last van, hele “mijn KPN” werkt niet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Het probleem duikt iedere op keer zag ik. In 2017, 2018 en eerder dit jaar ook zag ik.

Reputatie 3
Badge +1

DNS is inderdaad het probleem, ook hier werkt het niet met google DNS (8.8.8.8)

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb nog geen echte update over het probleem afgezien van het feit dat het onderzoek loopt!

Reputatie 1

Het is inderdaad een DNS probleem,.

Ik heb deze gewijzigd in de router en alles werkt weer naar behoren.

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/alternatieve-dns-instellen

Badge

@Rob_V 

Werkt wel in Firefox, Edge en IE, maar nog steeds niet in Chrome. Dan zou de fout misschien wel bij Google liggen!

Reputatie 1

Ik heb open dns gebruikt als statisch dns 208.67.222.222 en 208.67.220.220 en dan werkt het in Chrome ook, althans bij mij.

Badge

Ik blijf met deze DNS in Chrome nog steeds 'Network error. Reloading' krijgen. Ik krijg dus niet eens het inlogscherm!

Badge
met de alternatieve DNS