Vraag

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel

  • 31 October 2019
  • 88 reacties
  • 2166 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Reputatie 1

Als je de DNS veranderd moet je wel even opnieuw verbinding maken.  Ik weet niet of je dat gedaan heb

Badge

@Rob_V 

Ik heb de pc opnieuw opgestart. Dat is dan genoeg? Of moet ik nog iets anders doen. Ik heb in het modem zelf niets gewijzigd. 

Reputatie 1

Dat is goed.

Ik heb het DNS in mijn modem gewijzigd bij Thuisnetwerken in statische DNS.

Ik heb geen KPN dus geen ZTE modem maar T-Mobile thuis en dat is een Zyxel modem.

Badge

@Rob_V 

Ik heb een Ziggo modem. Zou ik daar de DNS moeten wijzigen, of is wat ik gedaan heb genoeg. Het is toch gek dat bij jou mijnkpn in  Chrome wel werkt en bij mij niet!

Reputatie 1

Nee dit is inderdaad een raadsel voor mij.

Hij had het gewoon moet doen.

Badge

@Rob_V misschien ligt het dan wel aan Chrome. Woensdag was er een update en ...Ik krijg de melding dat de poort gesloten is voordat er antwoord kwam. Lijkt dus iets met de ping te zijn.

Bedankt in ieder geval voor je meedenken. Ik gebruik wel even Edge of Firefox voor mijnkpn. 

Badge

@Rob_V 

Ik krijg deze foutmeldingen in Chrome:

Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.

GET https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js net::ERR_CONTENT_DECODING_FAILED 200 (OK)

als ik iets wil wijzigen in mijn kpn gaat dat niet dan staat er Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.maar ik heb niks gewijzigd in mijn kpn gr anton

Reputatie 1

Wat je kan proberen is even Chrome te de-installeren en daarna opnieuw installeren.

Soms wil dat wel is helpen bij foutmeldingen.

Badge

@Rob_V 

Heb ik al 2x gedaan. Helaas geen effect. De fout begint al bij de knop inloggen op www.kpn.com.  Ook opnieuw registreren lukt niet. Meteen dezelfde fout. 

Badge

 De hele foutbeschrijving. Misschien kunnen de technici er nog iets mee (hoop ik):

ET https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js net::ERR_CONTENT_DECODING_FAILED 200 (OK)
(index):1 Script failed to load: https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js
(index):1 Page bottom
app.7a6cd249.js:10 Maintenance ping
app.7a6cd249.js:10 slave attribute for xdomain script tag not set - did you run "make serve"?
app.7a6cd249.js:10 Maintenance ping returned.{"data":{"date":"2019-11-02T18:55:39.074427"},"error":null,"status":200}
13A cookie associated with a cross-site resource at <URL> was set without the `SameSite` attribute. A future release of Chrome will only deliver cookies with cross-site requests if they are set with `SameSite=None` and `Secure`. You can review cookies in developer tools under Application>Storage>Cookies and see more details at <URL> and <URL>.
app.7a6cd249.js:10 Maintenance ping
app.7a6cd249.js:10 Maintenance ping returned.{"data":{"date":"2019-11-02T18:55:39.274958"},"error":null,"status":200}
2/#/:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.

Reputatie 1

Ik heb van script error niet veel verstand.

Wat er fout is weet ik niet.

Wat ik constateer is dat 8.8.8.8 , 8.8.4.4 niet werkt en dat de DNS die door mijn provider wordt verstrekt die begint met 34 het zelfde probleem ondervindt.

 

Badge

@Rob_V 

Ik heb jouw DNS instellingen nu gebruikt. Edge, Firefox en IE doen het prima nu. Alleen Chrome dus niet. Probleem doet zich gelukkig alleen maar voor bij mijnkpn (tot nu toe). 

Prettig weekend verder Rob en nogmaals bedankt!

Na het installeren van de KPN Mobiel app, moet ik mijn mobiele nummer invoeren, waarna ik een verificatiecode via SMS ontvang. Het werkt helaas niet. 
Nadat ik mijn nummer heb ingevoerd en op "ga verder" gedrukt heb krijg ik de melding ..error avgewezen

Het zelfde is bij het mobiltje 

Van mij vrouw  ook van daag.

 

Badge +19

Blijkbaar is er een storing.  Probeer het later nog een keer.

Ok Joep 1965

Ik probeer morgenochtend 

weer. Bedankt 

Ik kan wel inloggen maar zie de producten ook niet. Niet in de app en niet op de website.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Zelfde hier. Wel inloggen op app en online daarna niets. Heeft altijd prima gewerkt tot een dag of 3 a 4 geleden. Wat is er loos?

Online staat er:

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

In de app blijft het rondje draaien (Iphone) 

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Zelfde hier. Wel inloggen op app en online daarna niets. Heeft altijd prima gewerkt tot een dag of 3 a 4 geleden. Wat is er loos?

Online staat er:

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

In de app blijft het rondje draaien (Iphone) 

Oplossing was de DNS aanpassen. Nu werkt het weer. 

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Ik heb 3 kids simkaarten en ik druk steeds mb's delen en ik zie geen nummers tevoorschijn komen. Ik heb alles geprobeerd, maar het wilt maar niet lukken. 

Hallo,

 

Ik ben nu een aantal dagen in Honk Kong en mijn KPN App gaat niet open. Kan wel de code invoeren maar hij doet verder niets. Inloggen via de site werkt ook niet. Kom nergens in...of er nog steeds storing is weet ik niet. Maar ik kan nu geen MB's delen richting mijn kinderen die in Nederland verblijven. Heb niet voor niets een "MB's delen abonnement" . Door het tijdverschil is het moeilijk contact te krijgen. Hopelijk kan iemand mij helpen en mailen. (* )

Zodat ik de MB's kan gaan delen.

 

Gr. Dennis

*Admin: e-mailadres in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.

 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn dat het met het wijzigen van de DNS nu af en toe wel werkt! Het onderzoek loopt nog steeds..

@Dennisdev, helaas heeft dat te maken met de app. Niet alles is zichtbaar of werkt op het moment :( Kan je aangeven, in je Forum profiel, om welke nummers het gaat (van je kinderen)? Dan ga ik kijken wat ik hiervoor kan doen vanuit het systeem.

@Moorj239, ik ben bang dat dit te maken heeft met de problemen die de app op dit moment heeft. Maar het kan ook te maken hebben met KPN Compleet en KPN Hussel en de aanmelding hiervan. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers? Dan ga ik het een en ander voor je controleren!

Geef even een seintje als je bovenstaande gedaan hebt ;)

Ik kan inloggen op de PC en ook op android, maar krijg geen gegevens noch van producten noch persoonlijke gegevens, noch van facturen

Ook ik heb hier last van? Is er iemand die al wat meer weet? Hoe los ik dit op?

Reputatie 5
Badge +7

@RE609 Ik heb je bericht verplaatst naar het verzameltopic, er is op dit moment geen oplossing bekend maar zodra er wel 1 wordt de oplossing op dit topic gezet :slight_smile: