Vraag

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel

  • 31 October 2019
  • 88 reacties
  • 2166 keer bekeken

Badge

Ik heb het volgende probleem op mijn PC (op mijn laptop en telefoon heb ik geen problemen; PC en laptop draaien Windows 10 en telefoon is Samsung S10) zowel via Chrome, Firefox , Edge en Explorer. Ik krijg de onderstaande tekst na inloggen:

“MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”

Als ik in Chrome naar ‘inspecteren’ ga (rechtermuisknop indrukken, terwijl je in het scherm staat) krijg ik het volgende:

“index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123
2/#/overzicht/?icid=toptaak7-mijnkpn:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.
2index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123
index.js:126 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: WebSocket is closed before the connection is established.
(anonymous) @ index.js:126
setTimeout (async)
x @ index.js:124
5index.js:123 WebSocket connection to 'wss://ws.api.kpn.com/selfcare/v1/ui?sc_service_types=cscl3%2Ccscmobpost%2Ccscmobpre&versionnr=223' failed: Error in connection establishment: net::ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED
x @ index.js:123”

 

Het is duidelijk dat er geen verbinding kan worden gemaakt (“The message port closed before a response was received” en “Websocket is closed before the connection is established”).

Wie heeft een oplossing?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

88 reacties

Fijn dat het met het wijzigen van de DNS nu af en toe wel werkt! Het onderzoek loopt nog steeds..

@Dennisdev, helaas heeft dat te maken met de app. Niet alles is zichtbaar of werkt op het moment :( Kan je aangeven, in je Forum profiel, om welke nummers het gaat (van je kinderen)? Dan ga ik kijken wat ik hiervoor kan doen vanuit het systeem.

@Moorj239, ik ben bang dat dit te maken heeft met de problemen die de app op dit moment heeft. Maar het kan ook te maken hebben met KPN Compleet en KPN Hussel en de aanmelding hiervan. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en de 06-nummers? Dan ga ik het een en ander voor je controleren!

Geef even een seintje als je bovenstaande gedaan hebt ;)

Ik heb het gedaan. Ps. De producten waren al gekoppeld aan mijn kpn.

Sinds vanmorgen krijg ik bovenstaande melding en als ik inlog op mijn mobiel via de mijn kpn app staat er u bent niet verbonden met het internet terwijl ik zo wel via wifi als via 4 g de app heb geopend.

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb het gedaan. Ps. De producten waren al gekoppeld aan mijn kpn.

De nummers waren nog niet aangemeld voor de Husselvoordelen. Dat zijn ze bij dezen wel! Het zou dus moeten gaan werken :-). 

 

@tcbcuitgeest welkom! Er zijn momenteel helaas problemen met MijnKPN, dus het klopt dat je deze melding krijgt. Hopelijk is het snel opgelost, we houden je hier op de hoogte. 

Reputatie 1

Volgens mij is het probleem opgelost.

Alles werkt weer naar behoren.

Ik kan weer inloggen op mijn laptop en mijn mobiel. Hopelijk is het probleem voor iedereen opgelost!

Reputatie 7
Badge +25

Goed om te lezen!

Badge

Helaas krijg ik in Chrome nog steeds ‘Network error. Reloading’. En dan blijkt de volgende fout aanwezig te zijn (ik heb cache en cookies geleegd!):

ET https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js net::ERR_CONTENT_DECODING_FAILED 200 (OK)
(index):1 Script failed to load: https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js
(index):1 Page bottom
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping
app.4ecda128.js:10 slave attribute for xdomain script tag not set - did you run "make serve"?
14A cookie associated with a cross-site resource at <URL> was set without the `SameSite` attribute. A future release of Chrome will only deliver cookies with cross-site requests if they are set with `SameSite=None` and `Secure`. You can review cookies in developer tools under Application>Storage>Cookies and see more details at <URL> and <URL>.
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping returned.{"data":{"date":"2019-11-07T10:55:12.405298"},"error":null,"status":200}
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping returned.{"data":{"date":"2019-11-07T10:55:12.642641"},"error":null,"status":200}
2/#/:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.

In Firefox, Edge en IE werkt het weer prima! Ik begrijp dus helemaal niet waarom het in Chrome nog steeds niet goed gaat. Iemand nog een idee?

 

Badge

Ik krijg in Chrome, als ik wil inloggen op MijnPKN (dus ik zie niet eens de inlogpagina!)  ‘Network error. Reloading’. En dan blijkt de volgende fout aanwezig te zijn (ik heb cache en cookies geleegd!):

ET https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js net::ERR_CONTENT_DECODING_FAILED 200 (OK)
(index):1 Script failed to load: https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js
(index):1 Page bottom
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping
app.4ecda128.js:10 slave attribute for xdomain script tag not set - did you run "make serve"?
14A cookie associated with a cross-site resource at <URL> was set without the `SameSite` attribute. A future release of Chrome will only deliver cookies with cross-site requests if they are set with `SameSite=None` and `Secure`. You can review cookies in developer tools under Application>Storage>Cookies and see more details at <URL> and <URL>.
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping returned.{"data":{"date":"2019-11-07T10:55:12.405298"},"error":null,"status":200}
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping
app.4ecda128.js:10 Maintenance ping returned.{"data":{"date":"2019-11-07T10:55:12.642641"},"error":null,"status":200}
2/#/:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.

 

als ik naar het inlogscherm wil gaan, krijg ik bovenstaande pagina te zien

 

Reputatie 7
Badge +28

Heb je de mogelijkheid om in te loggen via een andere browser? 
 

Mogelijk wil dat wel lukken. 

Badge

@Noordzee 

Ja, bij Edge en Firefox geen probleem. Dus het is niet zo dat ik er niet ‘bij’ kan komen, maar ik vind het zo merkwaardig dat het script niet laadt in Chrome (“Script failed to load: https://account.kpn.com/libraries/ping/pingvpembed.js”) en dat er blijkbaar ‘een poort dichtslaat’ (:Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.”).

Reputatie 7
Badge +21

@PJB1950, merkwaardig blijft het inderdaad. We zijn nog steeds aan het werken aan een oplossing!

Badge

@Susan_ , vanaf vanmiddag werkt MijnKPN ook weer als een zonnetje in Chrome! Ik ga ervan uit dat de technische dienst het probleem heeft gevonden en heeft hersteld. Dank! Heb je enig idee wat het probleem was?

@PJB1950 Ik ben blij dat het bij jou weer werkt. Helaas heb ik geen details over wat er nu precies gerepareerd is.