Beantwoord

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

  • 2 November 2019
  • 7 reacties
  • 309 keer bekeken

Ik kan al twee dagen niet in MijnKPN. Niet via mijn laptop en niet via mijn telefoon.
Ik zag dat het maanden geleden ook al eens behandeld was in het forum, maar de oplossing is niet vermeld.
Ik zou wel graag mijn MB’s kunnen delen en de overige zaken in mijn KPN kunnen bekijken.

icon

Beste antwoord door Frits van der Meer 3 November 2019, 09:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1

Is bekend bij de KPN , hebben meerdere mensen last van dit probleem 

Ik had hetzelfde probleem. In een ander bericht werd gesproken over dat de DNS van Google de oorzaak was. Dat klopt dus..
DNS omgezet naar OPendns en probleem opgelost.

Ik had hetzelfde probleem. In een ander bericht werd gesproken over dat de DNS van Google de oorzaak was. Dat klopt dus..
DNS omgezet naar OPendns en probleem opgelost.

Gerard,
Ik heb geen idee waar ik die DNS van Google kan vinden, of hoe ik ‘m verander.
Kun je wat uitgebreider uitleggen wat ik moet doen om het probleem te verhelpen?

Alvast bedankt,

Frits

Reputatie 1

Hier staat beschreven hoe je het kan veranderen. 

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/alternatieve-dns-instellen

Hier staat beschreven hoe je het kan veranderen. 

https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/alternatieve-dns-instellen

Dank je wel Rob, ik heb de DNS aangepast (Open DNS 208.67.222.222).
Nu werkt ‘t weer!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Frits van der Meer. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat Rob_V al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag en dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je verder nog andere vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!

het forum staat vol met deze vraag, maar blijkbaar is het voor KPN geen issue dat mensen niet op hun site kunnen inloggen. Alleen wanneer je toevallig hier tegen het antwoord aanloopt kan je het ZELF oplossen.
Een oplossing die trouwens bij mij nu niet werkt.

KPN: zorg gewoon dat de site werkt, wat voor DNS de klant ook gebruikt, zeker wanneer hij de meest gebruikte browser gebruikt.