Vraag

MijnKPN laad geen producten

  • 22 October 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

De MijnKPN app (en webversie) laadt geen gegevens van mijn mobiel abonnement. Ik heb hierover gisteren contact gehad via de chat en kreeg toen de reactie “dat het waarschijnlijk een storing betreft en dat ik het morgen weer moet proberen”. De issue speelt echter nog steeds.

Ik heb een mobiel en thuis abonnement, laatst genoemde laat wel gegevens zien maar sinds vandaag krijg ik ook hier een foutmelding: adresgegevens niet geladen.

Ik heb al mijn producten meerdere malen ontkoppeld/ gekoppeld en ook het uitloggen (web en iOS app) en verwijderen van de iOS app biedt geen oplossing.

Is dit issue bekend en is er zicht op een oplossing? Ik kan nu geen gebruiksgegevens inzien wat toch vervelend is.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @hoffffffff,

Wat vreemd dat het niet lukt om de gegevens van je abonnementen in te laden in MijnKPN. Ik reageer wat laat op je topic vanwege drukte, ervaar je hier op het moment nog steeds problemen mee? 

Reputatie 7
Badge +10

@hoffffffff Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer