Beantwoord

MijnKPN laat verbruik nieuwe mobiele aansluiting niet zien

  • 14 February 2020
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Sinds gister is mijn mobiele abonnement ingegaan bij kpn maar op mijn kpn zie ik niks met verbruik etc weten jullie hoe dit zit?? Bij producten staat het mijn mobiel wel vermeld. Mvg Arjan

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 February 2020, 11:25

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Arjan, 

Maar je kunt het verbruik wel anders volgen. Daarvoor moet je de MijnKPN app installeren en daarop inloggen met je KPN id.

Daar doet hij het dus niet op op de app

Reputatie 7
Badge +28

Misschien zie je het verbruik wel wanneer je het nummer ontkoppelt. Ontkoppelen kan alleen via de webversie van MijnKPN. In het startscherm zie je onder je producten de melding ''producten ontkoppelen'' staan. 
 

923bcf59-e830-442e-a052-7b92a70d7b27.png


Als je daarop klikt krijg je vervolgens de mogelijkheid om het product te selecteren dat je wilt ontkoppelen. 

c6b8e7f2-8864-4c8d-b04f-334b06e87bbb.png



Vervolgens koppel je het nummer opnieuw
 

c4832331-533b-4f9f-ab24-b42e3c872599.jpg


Let op !  : 


Handig om even uit te loggen op de app wanneer je de producten op de webversie ontkoppelt en weer koppelt. Wanneer alles weer gekoppeld is, dan kun je weer inloggen met je KPN ID op de MijnKPN app. 

Ik moest mn nummer juist koppelen niet ontkoppelen zoals u vertelde.....maar het is gelukt

Reputatie 7
Badge +28

Fijn @Bruss84 , 

In mijn reactie ging ik er vanuit dat jouw product al gekoppeld was. Onder de reactie schreef ik dat je het nummer opnieuw kon koppelen. 

 

Maar het belangrijkste is: Het werkt nu ! 

Reputatie 7

Hey @Bruss84, welkom bij KPN én hier op ons forum. Fijn om te lezen dat je met een beetje hulp, ondanks een kleine miscommunicatie, van Noordzee tot de oplossing bent gekomen. Well done! :D

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten. De community helpt graag! 

 

 

Reageer