Beantwoord

MijnKPN MB's delen

• 1 november 2018
  • 2 reacties
  • 137 keer bekeken

Mijn kpn is op dit moment vernieuwd. Maar delen mb is niet mogelijk. Wanneer wordt dit aangepast en ook de functie koppelen is bij 2 abo niet prettig. Want je wordt steeds ontkoppeld.
Wordt dit nog aangepast?
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 november 2018, 11:31

Goedemorgen Whitewolf71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ook in de nieuwe MijnKPN omgeving dien je gewoon MB's te kunnen delen, op dezelfde manier! Direct na het inloggen (app) zie je onder jouw abonnement (en verbruik) in het blauw: 'MB's delen'. Als je daarop klikt zie je de andere 06-nummers die onder dezelfde KPN Compleet registratie zijn gekoppeld. Is dat niet zo, controleer dan even of het nummer wel toegevoegd is via deze link.

Verder kan je het 06-nummer inderdaad maar aan één MijnKPN (KPN ID) koppelen. Dit in verband met onder andere de privacy. Je kan wel meerdere 06-nummers in één MijnKPN koppelen voor het overzicht, maar dan gebruik je allemaal dezelfde inlog en kan je elkaars gegevens ook inzien.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Whitewolf71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ook in de nieuwe MijnKPN omgeving dien je gewoon MB's te kunnen delen, op dezelfde manier! Direct na het inloggen (app) zie je onder jouw abonnement (en verbruik) in het blauw: 'MB's delen'. Als je daarop klikt zie je de andere 06-nummers die onder dezelfde KPN Compleet registratie zijn gekoppeld. Is dat niet zo, controleer dan even of het nummer wel toegevoegd is via deze link.

Verder kan je het 06-nummer inderdaad maar aan één MijnKPN (KPN ID) koppelen. Dit in verband met onder andere de privacy. Je kan wel meerdere 06-nummers in één MijnKPN koppelen voor het overzicht, maar dan gebruik je allemaal dezelfde inlog en kan je elkaars gegevens ook inzien.
Reputatie 7
Badge +20
@Whitewolf71, ik zie dat je een antwoord gemarkeerd hebt maar geen reactie hebt gegeven. Kan ik er vanuit gaan dat het in jouw geval nu opgelost is? Zo niet, dan hoor ik het graag 😉

Reageer