Beantwoord

MijnKPN mobiele nummers overzicht

  • 30 July 2019
  • 1 reactie
  • 163 keer bekeken

hoe kan ik als ouder het verbruik van mijn kinderen zien en dat mijn kinderen ook hun gebruik kunnen zien, Ik zie dus onder producten mijn mobiele nummer en onder Compleet die van mijn kinderen maar dus niet wat zij verbruikt hebben? Als ik dan een een mobiel nr toevoeg aan mijn kpn id dan zie ik. dat nummer onder product en dan kan ik het verbruik zien, alleen kan mijn kind dan niks meer zien!

Ik wil als ouder volledige inzage in het verbruik van mijn kinderen en ik wil ook dat mijn kinderen hun verbruik kunnen zien, De kinderen dienen dus niet mijn of elkaars verbruik te kunnen zien, Bij mijn vorige provider , T mobile, kan dit wel in de app.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 August 2019, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ha @mwah, welkom! Heel duidelijk wat je wilt, maar het is bij ons niet mogelijk om het op dit manier in te stellen. Wij hebben deze wens wel vaker gekregen, dus dit is intern al wel doorgezet. Hopelijk kunnen we je er in de toekomst mee verblijden, maar op dit moment helaas nog een teleurstelling ben ik bang!