Beantwoord

MijnKPN niet up-to-date

  • 3 January 2021
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Badge

Op 16 december jl. heeft een KPN monteur eindelijk mijn KPN welkomstpakket (dat al ca. 8 weken gereed lag) aangesloten. Eerder ging ook niet, want de glasvezelkabel in de straat werd helaas niet eerder opgeleverd. Tot 16 december maakten wij gebruik van Digitenne. Die is door de monteur afgekoppeld en inmiddels heb ik een retourdoos voor de Digitenne spullen ontvangen.

Echter, tot op de dag van vandaag zie ik in MijnKPN nog steeds alleen maar het Digitenne abonnement terwijl we daar inmiddels al 3 weken geen gebruik meer van maken. Het kabelabonnement met 2 ontvangers zie ik niet in MijnKPN.

Ik wil graag extra zenderpakketten toevoegen, maar zowel via MijnKPN als via de TV kan ik dat niet regelen, omdat ik volgens KPN op dit moment alleen Digitenne heb en geen kabelaansluiting.

Wanneer is MijnKPN up-to-date en actueel, zodat ik zelf zenderpakketten toe kan voegen….???

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 January 2021, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @Goese Zeeuw en bedankt voor jouw bericht! Doordat het druk is, kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren: excuses hiervoor. Het heeft dus ook even geduurd voordat je aangesloten was: werkt alles nu naar tevredenheid? Wat betreft jouw vraag: het abonnement koppelen aan MijnKPN wordt niet automatisch gedaan: dat is iets wat je zelf kunt regelen (wij kunnen dat niet voor jou doen). Is dit inmiddels gelukt? Zo niet, helpt deze extra uitleg over MijnKPN? Ik hoor graag of het gelukt is of waar je precies tegenaan loopt.

Reputatie 7
Badge +16

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alles nu goed werkt en jij jouw abonnement hebt kunnen koppelen aan MijnKPN. Anders weet je ons te vinden!

Badge

Hi Shyrin,

 

Het werkt nog steeds niet.

In ‘MijnKPN’ lijk ik geen enkel abonnement te hebben. Er zijn geen producten gekoppeld.

Ik kan ook niks koppelen omdat ik dan meteen de volgende melding krijg: 

“We herkennen dit abonnement niet. Controleer uw gegevens.”

Het lijkt er op dat een bepaalde bestelstatus bij KPN nog ‘open’ staat, of niet is afgerond. Volgens KPN heb ik op dit moment dus geen abonnement, terwijl ik toch echt internet, TV en wifi heb die op 16 december 2020 door een KPN monteur zijn aangesloten en geactiveerd, en ook prima werken…..

Graag wil ik een extra zenderpakket aan mijn abonnement toevoegen, echter dat kan alleen als ik mijn abonnement ook ergens terug kan vinden. Het is nu een spookabonnement.

Je (of iemand anders van KPN) mag mij hier gerust over bellen. Misschien dat ik dan het extra zenderpakket telefonisch af kan sluiten of zo.

Reputatie 7
Badge +16

Vreemd! :thinking: Daar kan naar gekeken worden. Ik raad je aan om of zelf met ons te bellen, via 0800 0402. We zijn 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur. Of vul jouw gegevens aan in je profiel, dan kan ik met je meekijken. Graag het klantnummer, postcode en huisnummer, mobiel nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje “Persoonlijke opmerkingen” kun je extra informatie kwijt, bijvoorbeeld welk zenderpakket je graag wilt toevoegen! Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt of als het gelukt is via de klantenservice?

Badge

Hoi Shyrin,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb mijn profiel aangevuld met de ontbrekende gegevens. Zou jij aub willen kijken of je nu het extra zenderpakket toe kan voegen? Ben benieuwd of het gaat lukken…..

Reputatie 7
Badge +16

Fijn, dank je wel. Dit wat je hier al aangaf:  

 

Het lijkt er op dat een bepaalde bestelstatus bij KPN nog ‘open’ staat, of niet is afgerond. Volgens KPN heb ik op dit moment dus geen abonnement, terwijl ik toch echt internet, TV en wifi heb die op 16 december 2020 door een KPN monteur zijn aangesloten en geactiveerd, en ook prima werken…..

 

klopt als een bus! De bestelling is administratief nog niet afgerond en daardoor zijn wijzigingen, zoals een extra zenderpakket, nu niet mogelijk. Ik heb een achterliggende afdeling een bericht gestuurd; ik wacht nu op een terugkoppeling. Zodra ik deze gehad heb, hoor je van mij! 

Reputatie 7
Badge +16

Ik ben nog voor je bezig, hoor @Goese Zeeuw! Is jouw abonnement al wel zichtbaar in MijnKPN? Wat betreft het activeren van het zenderpakket, ben ik nog voor je bezig!

Reputatie 7
Badge +16

Ik zie dat je het gewenste zenderpakket al zelf hebt kunnen activeren: heel fijn. Ik ga er vanuit dat nu alles opgelost is. Voor het ongemak heb ik de kosten van 1 maand van het zenderpakket gecrediteerd: dat zie je terug op de volgende factuur. Mocht je nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het graag!

Badge

Thnx, alles werkt nu zoals het hoort incl. extra zenderpakket.

En bedankt voor de maand korting!!!