Beantwoord

MijnKPN onbereikbaar

Reputatie 1
Helaas lukt het op dit moment niet om in te loggen bij MijnKPN, zowel via de app als de website van KPN. Een storing dus. Kan gebeuren. Maar waarom wordt een dergelijke storing niet gewoon vermeld op de site van KPN? En dan niet ergens ver weg verstopt, maar gewoon op de homepage, of met maximaal een muisklik naar een andere pagina.

En kom a.u.b niet met de flauwe smoes dat de storing nog niet bekend was, slechts een klein deel van de klanten betreft of iets dergelijks.

Toevoeging: het lijkt erop dat alleen de gegevens van mobiele abonnementen niet beschikbaar is.

icon

Beste antwoord door PeterG 26 mei 2016, 14:42

Eh, ten tijde dat je bovenstaand bericht plaatste was de storing idd nog niet bekend of als storing onderkend.

Inmiddels zijn er zoveel meldingen dat het nu inderdaad de term storing heeft gekregen. Een half uur geleden is er melding van gemaakt richting de ambassadeurs. (zie ik nu ik net weer achter de pc ben)

De storing wordt vermeld via het Twitteraccount van KPN.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Eh, ten tijde dat je bovenstaand bericht plaatste was de storing idd nog niet bekend of als storing onderkend.

Inmiddels zijn er zoveel meldingen dat het nu inderdaad de term storing heeft gekregen. Een half uur geleden is er melding van gemaakt richting de ambassadeurs. (zie ik nu ik net weer achter de pc ben)

De storing wordt vermeld via het Twitteraccount van KPN.

Reageer