MijnKPN op Android tablet

• 22 januari 2017
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

Reputatie 7
Op mijn tablet werkt mijnKPN in portrait mode niet echt lekker, of beter helemaal niet.
Het is me nog niet gelukt om in portrait mode iets van de functionaliteit zichtbaar te maken.
Overigens werkte dat vroeger gewoon wel.

Onderstaand één en dezelfde pagina in landscape mode en vervolgens in portrait mode.

De enige actie is het draaien van mijn tablet.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Volgensmij heb ik dit ooit eens genoemd in een topic. Op Windows kan je dit ook voor elkaar krijgen door de browser te verkleinen/vergroten. Ik kan het topic niet terugvinden maar volgensmij had het te maken met media queries die op een bepaalde resolutie niet weergaven.
Reputatie 7
Badge +28
Wat onhandig, wjb! Ik geef het door aan de collega die zich hiermee bezig houdt. Welk merk tablet heb je en welke Android versie staat erop? Ik begrijp het goed dat je dit via de browser probeert, toch? Is dit in een andere browser net zo? Deze gegevens mag je me natuurlijk ook in privébericht sturen als je dat liever wilt.
Reputatie 7
Bovenstaande is met de standaard browser op mijn Samsung Galaxy Tab PRO 8.4 met Android 4.4.2.
Met Chrome werkt het wel, maar Chrome gebruik ik liever niet.

Reputatie 7
Badge +28
Dat had ik onthouden 😉. Maar goed om te weten dat het daarmee wel werkt. Ik geef het allemaal door en hou je op de hoogte. Bedankt!

Reageer