Beantwoord

MijnKPN producten etc niet zichtbaar na inloggen

  • 8 January 2020
  • 5 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik wil geld op mijn prepaid KPN sim zetten maar kan niks doen na het inloggen.

Inloggen zelf lukt wel.

Als ik op tab “Producten” of “Overzicht” klik dan probeert mijnKPN voor eeuwig mijn gegevens op te halen.

Dit heb ik op verschillende computers met verschillende browsers en met de MijnKPN app geprobeerd.

Help.

 

Jort

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 January 2020, 17:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi J, welkom op het forum. 

Ik begrijp goed dat je je prepaid nummer al hebt gekoppeld aan Mijn KPN? Als je inlogt, zie je wel je 06-nummer? Zou je anders hier een screenshot willen plaatsen van wat je precies ziet?

Zou je ook je 06-nummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik ook meekijken. 

Overigens kun je ook hier opwaarderen tot we dit oplossen. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex,

 

Bedankt voor je reactie. Heel erg bedankt ook voor de link waarmee ik mijn tegoed kan opwaarderen! Ik probeer dit later vandaag, heb op het moment geen toegang tot internet op mijn mobiel (voor bevestigen IDEAL).

Ik had eerder al een contract met het zelfde 06-nummer onder KPN maar heb het laten omzetten in prepaid. Het 06-nummer staat wel vermeld onder het MijnKPN profile als ik inlog.

 

Ik heb mijn 06 nu ook toegevoegd aan mijn profiel op het forum.

 

De overige 2 tabs op MijnKPN laten dit zien:

 

Bedankt voor je hulp,

Reputatie 7
Badge +24

Dan weet ik al bijna zeker waar dit aan ligt. Ontkoppel het product even en voeg het opnieuw toe, dan worden de juiste gegevens weer opgehaald. Daar loopt het ergens mis. Is dit de oplossing? Of praat ik weer onzin? :sweat_smile:

Beste Alex,

 

Yes, het is gelukt! Heel erg bedankt voor je hulp.

 

Ik wens je een fijn weekend!

 

Jort

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen. Dankjewel en uiteraard graag gedaan.