Beantwoord

MijnKPN: terug naar dashboard is direct uitgelogd !?

• 30 juli 2016
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 7
Als ik v.u. mijn mobiele gegevens "terug naar dashboard" ga ben ik direct uitgelogd. Dat hoort toch niet? Is dat alleen in Firefox (andere browser nu niet geprobeerd, dan moet ik het wachtwoord weer ergens opzoeken 😉 )
icon

Beste antwoord door PeterG 24 augustus 2016, 17:42

Hoi Joran. Als ik nu kies voor ''terug naar dashboard'' van uit mobiele gegevens kom ik weer keurig in het dashboard uit.
Wel opvallend, bij mobiele gegevens kun je nu "ineens" kiezen uit 'terug naar dashboard' of 'uitloggen'.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Goed gespot! Vanuit TV, Internet & Bellen kun je wel terug naar KPN ID. Vanuit mobiel kom je bij het inlogscherm. Dat lijkt mij ook niet de bedoeling. Ik geef het door 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik word inmiddels niet meer uitgelogd, kun je ook eens testen Peter? De productmanager bleek een paar dagen na mijn mail op vakantie te zijn, dus weet ik niet zeker of het naar aanleiding van deze melding is opgelost.
Reputatie 7
Hoi Joran. Als ik nu kies voor ''terug naar dashboard'' van uit mobiele gegevens kom ik weer keurig in het dashboard uit.
Wel opvallend, bij mobiele gegevens kun je nu "ineens" kiezen uit 'terug naar dashboard' of 'uitloggen'.

Reageer