Beantwoord

[MijnKPN] Thuis: adres niet geladen

  • 18 February 2020
  • 49 reacties
  • 1650 keer bekeken

Onder Producten. Dit is al enkele uren. Storing?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 February 2020, 15:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Net gekeken, hier alles in orde

Reputatie 7
Badge +21

Hier niet ok, zelfde klacht als Peter. Doorklikken gaat, maar geeft onvolledige info.

 

Reputatie 7
Badge +11

Net weer gekeken,en nu hier ook het probleem.

Ja, zelfde probleem hier ook “Thuis: Adres niet geladen” en ik kan geen details bekijken van mijn internet en TV abo.

Hè, gelukkig… is de storing toch echt wel een wat algemene(re) storing.

Jammer voor jullie, maar vind ik toch wel prettig dat ik niet de enige ben. :smirk:

Reputatie 7

Ik ervaar geen problemen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik ervaar geen problemen.

Ik ook niet meer, het werkt hier ook (weer).

Hier werkt ‘t helaas nog niet. (15:55)

Reputatie 7
Badge +21

Het is instabiel, hier is het ook weer “stuk” (16:00)

Reputatie 7
Badge +22

Bij mij werkt het ook gewoon. 

Reputatie 7
Badge +10

Hier ook ‘stuk’ als in, adres wordt niet geladen. 

Hoi,

Hier geen inlog problemen meer.
Vanmiddag wilde het niet lukken.

Adres word niet geladen, zelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb even bij mij nog een keer gekeken, en ik heb hier geen last van. Ik denk dat dit een storing is wat niet bij iedereen voor komt denk ik dan. 🤔

Zelfde probleem hier

 

 

Hier staat op dit moment (11:24) het adres en die gegevens er weer bij.

Reputatie 7
Badge +21

Ja Peter, bij mij ook. Hopelijk nu ‘definitief’ opgelost. Ik heb gisteren regelmatig gekeken, met wisselend resultaat … niet/wel/niet/...

Reputatie 7
Badge +24

Hi Peter en de rest. Dank jullie wel voor deze meldingen. 

Ik zie hier dat er gisteren een verstoring was met een aantal applicaties waaronder Mijn KPN. Zo te zien is dit opgelost. Zijn hier nog mensen die hier problemen mee ondervinden nu? En dan doel ik op het huispakket dat niet (goed) wordt geladen. 

Ik hoor dit graag van jullie. 

 

Hi Peter en de rest. Dank jullie wel voor deze meldingen. 

Ik zie hier dat er gisteren een verstoring was met een aantal applicaties waaronder Mijn KPN. Zo te zien is dit opgelost. Zijn hier nog mensen die hier problemen mee ondervinden nu? En dan doel ik op het huispakket dat niet (goed) wordt geladen. 

Ik hoor dit graag van jullie. 

 

Goedemiddag, 

 

Ik krijg het thuis pakket ook niet geladen. Hoe krijg ik dit weer voor elkaar?

 

mvg

Hoi @Maupie . Heb je al even cookies / browsergeschiedenis opgeschoond danwel gewist?

Reputatie 1

Hoi allemaal, loopt deze storing nog steeds? Mijn internet en tv zit sinds vandaag bij KPN en ik krijg ook de melding in Mijn KPN dat het adres niet geladen kan worden. Heb het thuis gedeelte verwijderd en weer opnieuw gekoppeld maar fout melding blijft dus…

Misschien dat er een moderator van KPN hier naar wil kijken. Mijn gegevens zijn bijgewerkt in het profiel.

 

Reputatie 1

Ik heb trouwens nog even geprobeerd bij mijn email en KPN veilig te komen maar ook daar herkend het systeem mijn KPN ID niet. Lijkt wel of ik niet goed in de systemen terecht ben gekomen. Ik wacht graag op een reactie van een moderator.

W.b. je email, dat is een andere inlog. Die gegevens moet je per brief gehad hebben.

webmail.kpnmail.nl (hier niet inloggen met KPN ID; aparte inlog)

Reputatie 1

Hoi Peter, in de brief staat een nieuw email adres. Zie stukje uit de brief:

E-mail Bij uw nieuwe abonnement krijgt u een nieuw e-mailadres. Uw nieuwe e-mailadres is ….@kpnmail.nl. Na de installatie kiest u zelf een wachtwoord. Om uw wachtwoord in te stellen gaat u naar email.kpn.com. U kunt dit emailadres gebruiken door op het envelopje van ‘Webmail’ te klikken rechtsboven op kpn.com.

Op die pagina email.kpn.com staat toch aangegeven dat je in moet loggen met je KPN ID…