Beantwoord

MijnKPN toont gegevens niet

• 7 september 2016
  • 1 reactie
  • 377 keer bekeken

Reputatie 1
In de mijnKPN-app kan ik normaal gespoken de gegevens van mijn mobiele en vaste allen in een abbo zien. Nu niet. Ik krijg de melding dat de gegevens van mobiel niet beschikbaar zijn. Inloggen op mijnKPN op de site geeft aan dat mijn mibiele nummer nog niet gevalideerd is (wat flauwekul is want het is allang bij KPN in gebruik en zeker tot gisteren werkte alles gewoon), ook krijg ik de vraag van welk mobiel nummer ik de gegevens wil zien. Ja wat denk, gewoon van mijn enige mobiele nummer bij KPN. KPN weet toch dat ik maar een nummer heb?

Deze storing wordt nergens vermeld door KPN.

Wie weet wat er hier aan de hand is?
icon

Beste antwoord door SjorsK 8 september 2016, 09:15

Het leek er inderdaad op dat mijnKPN gisteren een hikje had, dit gebeurde ook op de website. En het klopt dat KPN weet dat je maar een nummer hebt, ik denk dat dit iets wat toch net iets beter kan worden ontwikkeld 😉 Waarschijnlijk zullen ze die vraag in de loop ter tijden verwijderen voor mensen met slechts een abbonement.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Het leek er inderdaad op dat mijnKPN gisteren een hikje had, dit gebeurde ook op de website. En het klopt dat KPN weet dat je maar een nummer hebt, ik denk dat dit iets wat toch net iets beter kan worden ontwikkeld 😉 Waarschijnlijk zullen ze die vraag in de loop ter tijden verwijderen voor mensen met slechts een abbonement.

Reageer