Beantwoord

MijnKPN toont onjuiste informatie

  • 29 March 2021
  • 15 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt naar een ander abonnement. Dat andere abonnement wordt ook correct gefactureerd. Maar in Mijn Kpn zie ik nog steeds de GB’s van mijn oude abonnement. Ook kan ik gebruik blijven maken van Spotify Premium, terwijl ik daar niet meer voor betaal sinds de abonnementswissel.

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 14 April 2021, 18:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @H. Graafland! Welkom! 

Dus als ik het goed begrijp, is jouw nieuwe abonnement al ingegaan maar zie je nog steeds de gegevens van het vorige abonnement in MijnKPN? Log je in MijnKPN via onze website of de app of zie je het bij beide zo staan? En als je het abonnement ontkoppelt en opnieuw koppelt: heb je dat al eens geprobeerd?

Als je in MijnKPN ingelogd bent via de website en klikt op “Producten” vindt je daar de optie om producten te ontkoppelen. Log dan even helemaal uit en weer opnieuw in en koppel jouw abonnement opnieuw. Ben benieuwd of je dan nog steeds de abonnementsgegevens ziet van het oude of nieuwe abonnement.

Beste Shirin, 
 

Jij hebt mijn probleem goed begrepen. Via mijnkpn.com en via de app worden dezelfde gegevens getoond. Hoe onrkoppel/koppel ik mijn abonnement?

Sorry, jij hebt al uitgelegd hoe dat te doen. Zal vanavond uitproberen.

Reputatie 3
Badge +1

Nou hier precies hetzelfde probleem nieuwe mobiele abonnement 27 maart ingegaan en nog steeds het oude abonnement te zien met die gegevens. Dus het schiet allemaal niet  op. Zowel in de App als op mijn KPN website.

Reputatie 7
Badge +16

Is het gelukt om het abonnement te ontkoppelen en weer opnieuw te koppelen, @H. Graafland?

Goed dat je het hier meldt, @Ben_1959: zelfde vraag en verzoek voor jou: :point_down_tone4:

Log je in MijnKPN via onze website of de app of zie je het bij beide zo staan? En als je het abonnement ontkoppelt en opnieuw koppelt: heb je dat al eens geprobeerd?

Als je in MijnKPN ingelogd bent via de website en klikt op “Producten” vindt je daar de optie om producten te ontkoppelen. Log dan even helemaal uit en weer opnieuw in en koppel jouw abonnement opnieuw. Ben benieuwd of je dan nog steeds de abonnementsgegevens ziet van het oude of nieuwe abonnement.

Lost dit het probleem op? Zo niet, dan ga ik intern navraag doen.

Reputatie 3
Badge +1

@Shyrin_  het ontkoppelen van het abonnement had geen resultaat. na opnieuw inloggen en vervolgens het mobiele abonnement weer te koppelen krijg ik gewoon weer het afgelopen abonnement in mijn KPN en ook in de App!.

Kan toch niet de bedoeling zijn, want ik hoor gewoon mijn nieuwe  mobiele hussel abonnement  bij mijn abonnementen te zien krijgen, en niet mijn afgelopen abonnement.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat je dit uitgetest hebt en nee, dat is zeer zeker niet de bedoeling. Je hebt in je eigen topic ook al een reactie gehad van mijn collega @Rutger_, dus laten we zijn terugkoppeling afwachten:

@Ben_1959 De reden dat het langer duurt dan normaal is omdat er iets mis lijkt te gaan in het systeem. Ik ben hierover in contact met 1 van mijn collega's, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen. 

Dag Shyrin,

 

Net als Ben: Ontkoppeld, weer gekoppeld: info oude abo telefoon wordt weer getoond. triest.

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat je het uitgeprobeerd hebt. Zie mijn eerdere reactie:

Fijn dat je dit uitgetest hebt en nee, dat is zeer zeker niet de bedoeling. Je hebt in je eigen topic ook al een reactie gehad van mijn collega @Rutger_, dus laten we zijn terugkoppeling afwachten:

@Ben_1959 De reden dat het langer duurt dan normaal is omdat er iets mis lijkt te gaan in het systeem. Ik ben hierover in contact met 1 van mijn collega's, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier delen. 

Er gaat schijnbaar iets mis aan onze kant en dat wordt nu uitgezocht en opgelost: wachten is nu op een terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb eindelijk een terugkoppeling mogen ontvangen: de storing is aan onze kant verholpen. Is het nieuwe abonnement inmiddels zichtbaar in jouw MijnKPN account? 
Zo niet, dan ontvang ik graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel, zodat er meegekeken kan worden. Graag het klantnummer, 06 nummer waar het om gaat, postcode en huisnummer en het e-mailadres waarop jouw MijnKPN account geregistreerd staat. De gegevens in je profiel zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN moderators. Ik lees graag een update van jou!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat  het opgelost is.Anders hoor ik het graag!

Dag Shyrin, telabonnement toont nu wel juiste Minuten en MBs maar Spotify Premium is nog steeds gekoppeld aan mijn account. Dat is onjuist.
 

Bye-bye 
 

Harold

Reputatie 7
Badge +16

Ah, fijn dat in ieder geval het juiste abonnement getoond wordt! Ik zie dat Spotify Premium sinds januari 2021 al beeindigd is, dus het klopt inderdaad niet als deze optie nog getoond wordt in het overzicht: je hebt er in ieder geval geen kosten van! Als je nu nog eens het abonnement ontkoppeld en opnieuw koppelt: staat Spotify Premium er dan ook nog tussen? En staat er ook een status bij vermeld (actief of inactief oid)?

Dag Shyrin,
 

Aan kpn-zijde is alles oké.

Aan de Spotify kant heb ik nog steeds een Premium abonnement aan mijn account gekoppeld. Uitloggen/inloggen bij Spotify maakt geen verschil.

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb dit wel vaker gehoord: Spotify is dan afgemeld, maar de afmelding is dan nog niet verwerkt door Spotify: een fout in jouw voordeel, want je kunt er dan nog kosteloos gebruik van maken. Even afwachten totdat Spotify een keer wakker wordt….