Beantwoord

MijnKPN vaste diensten

  • 27 September 2019
  • 10 reacties
  • 276 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Een hele goedenacht allemaal 🙂
Enige tijd geleden ben ik van Ziggo overgestapt naar KPN met internet en tv. Mobiel heb ik al jaren van KPN.
In "Mijn KPN" zie ik nog steeds alleen de fakturen e.d. van mijn mobiele abonnement en niet van de andere diensten waar ik gebruik van maak.
Het lukt me niet om dat te veranderen dus HELP!

>> Ook wil ik mijn bankrekeningnummer wijzigen en je snapt het al...ook dat lukt me niet.

Ja ik ben aangemeld bij KPN compleet dus dat is het probleem niet.

Graag hulp en bij voorbaat mijn dank.
Gr. Naema 🕉️
icon

Beste antwoord door PeterG 28 September 2019, 11:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedenacht WEL KOM OP FORUM. beste Naema u kunt ook gratis bellen kpn 0800 0402 EN uit leggen. 24 /7 ka😉n U bellen 👍😉 EN natuurlijk wel kom op het forum én DE club kpn
Reputatie 1
Badge
Goedenacht WEL KOM OP FORUM. beste Naema u kunt ook gratis bellen kpn 0800 0402 EN uit leggen. 24 /7 ka😉n U bellen 👍😉 EN natuurlijk wel kom op het forum én DE club kpn

Beste cornelis48 dank je wel voor je tip maar ik heb al gebeld en helaas kreeg ik iemand aan de telefoon die het systeem zo ingewikkeld vond waarmee ze werkte en daardoor geen antwoord kon geven op mijn vragen. Ze verwees mij (3x) naar "Mijn KPN" en verder kwam ze niet.
Een teleurstellende ervaring, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Ik zie dat mijn bericht 46x is bekeken en niemand heeft een antwoord?

Dank je wel voor je vriendelijke welkom trouwens 🕉️
Reputatie 7
Badge +24
U logt in met het id dat u al jaren heeft voor u mobiel? Ik denk dat u een ander id moet aanmaken. Of probeer eens in te loggen met als gebruikersnaam uw hoofdemailadres en bijbehorend wachtwoord wat u van kpn gekregen heeft.
Reputatie 7
Badge +9

Goedenacht WEL KOM OP FORUM. beste Naema u kunt ook gratis bellen kpn 0800 0402 EN uit leggen. 24 /7 ka😉n U bellen 👍😉 EN natuurlijk wel kom op het forum én DE club kpnBeste cornelis48 dank je wel voor je tip maar ik heb al gebeld en helaas kreeg ik iemand aan de telefoon die het systeem zo ingewikkeld vond waarmee ze werkte en daardoor geen antwoord kon geven op mijn vragen. Ze verwees mij (3x) naar "Mijn KPN" en verder kwam ze niet.
Een teleurstellende ervaring, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.
Ik zie dat mijn bericht 46x is bekeken en niemand heeft een antwoord?

Dank je wel voor je vriendelijke welkom trouwens 🕉️
Reputatie 7
Badge +9
Dan IS het wachten op een moderator. misschien kunnen ze verder helpen. DE wacht tijd IS wél wat lang. heel veel succes 🌞👍
Heb je je vaste diensten al toegevoegd in MijnKPN?

Log in op MijnKPN met een laptop of pc die via je eigen wifi (of bedraad) werkt.
Klik op Producten en daarna op Product toevoegen.
Reputatie 7
Badge +10
@Naema : Peter geeft hier de goede oplossing. Je KPN producten staan niet automatisch gekoppeld aan je MijnKPN ID. Je logt dus bij MijnKPN (niet via de app, maar alleen op een computer) en dan volg je de aanwijzingen van Peter en die je op het scherm ziet staan.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Naema, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt erop alsof het product nog gekoppeld moet worden in MijnKPN, zoals Peter aangeeft. Klopt dat? Want dat zou dan de oplossing zijn, hierna kan je jouw producten inzien en wijzigen ;)

Wil je even laten weten of het gelukt is, en of hiermee jouw probleem opgelost is? 🙂
Reputatie 1
Badge
Goedemorgen @Naema, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het lijkt erop alsof het product nog gekoppeld moet worden in MijnKPN, zoals Peter aangeeft. Klopt dat? Want dat zou dan de oplossing zijn, hierna kan je jouw producten inzien en wijzigen ;)

Wil je even laten weten of het gelukt is, en of hiermee jouw probleem opgelost is? :)


Hallo Susan,
Ik heb mijn kunnen koppelen en na een telefoontje aan KPN waar ik nu iemand aan de lijn kreeg die wel verstand had van zaken is ook mijn rek.nr. gewijzigd dus ik ben erg tevreden.

Reputatie 1
Badge
Heb je je vaste diensten al toegevoegd in MijnKPN?

Log in op MijnKPN met een laptop of pc die via je eigen wifi (of bedraad) werkt.
Klik op Producten en daarna op Product toevoegen.


Gelukt!
Dank je wel voor je antwoord.

Reageer