Beantwoord

MijnKPN verbruik inzien

  • 24 July 2019
  • 12 reacties
  • 2763 keer bekeken

Ik heb nu mijn kpn op mijn telefoon en nu heb ik wel mijn 2 mobiele abbonnementen gevonden, maar ik kan volgens mijn het gebruik niet zien van de abbonnementen. 1 abbonnement is onbeperkt bellen en 15 gb data wat verdubbelt word omdat ik thuis ook kpn heb maar dat andere abbonnement is beperkt
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2019, 15:21

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Roy Willems, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat beide mobiele nummers eenmalig gekoppeld zijn in de MijnKPN (web)omgeving, zou je het ook via de app moeten kunnen inzien. Direct als je inlogt, en kiest voor het 06-nummer waar je het van wil zien, zie je het verbruik. Het verbruikt loopt altijd een beetje achter, we kunnen dit niet live bijhouden. Wanneer je onbeperkt bellen/sms'en hebt, wordt dit niet in de app bijgehouden, alleen het data tegoed zie je dan terug!

Zou je, indien je dit niet ziet, een screenshot willen sturen van wat jij wél ziet in de app (of website)? Een screenshot zonder eventuele privégegevens (zoals het 06-nummer) helpt mij namelijk al een stuk op weg naar de oplossing!

Ik zie je graag terug in dit topic!
Ik word er niet veel wijzer van . 

Reputatie 7
Badge +21
@Roy Willems, onder het kopje overzicht (links onderin) zie je als het goed is ook het overzicht met de 06-nummers en wat er verbruikt is. En anders onder producten, het 06-nummer, selecteren en dan even naar beneden scrollen!
Onder het kopje overzicht staat alleen mijn internet, tv pakket en huis telefoon. En bij producten kan ik op de mobiele nummers drukken wat ik wil maar hij selecteerd helemaal niks .
Reputatie 7
Badge +21
@Roy Willems, en als je de MijnKPN website gebruikt? Heb je deze opties dan wel en kan je het dan aanklikken? Je ziet de gegevens namelijk wel, dus de nummers zijn gekoppeld.. Een goeie test zou trouwens zijn om de MijnKPN app even te verwijderen en opnieuw te installeren. Misschien een kleine fout die hiermee opgelost kan worden!

Wil je ook aangeven in jouw Forum profiel om welke 06-nummers het gaat? Dan kan ik in het systeem nog even wat dingen controleren.
Het gaat om de nummers *

*Admin: 06-nummers in Forum profiel gezet i.v.m. privacy.
Zojuist de app eraf gegooid en er weer opnieuw opgezet . Nog steeds hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +21
Vreemd.. Beide nummers zijn wel actief en zou je dus moeten kunnen zien indien gekoppeld. Je hebt nu dus de nieuwste versie van de MijnKPN app (versie 4.1.0)? Alleen mij is het nog niet duidelijk of je hetzelfde ervaart via de website variant van MijnKPN.

Ik heb even wat screenshots gemaakt om het even visueel te maken. Allereerst log je in, en kom je in het overzicht. Scroll je naar beneden zie je Overzicht - Producten - Service - Profiel. Je kiest dan voor producten en krijgt de gekoppelde nummers te zien (bij het screenshot staat geen 06-nummer, bij jou dan wel). Heb je deze aangeklikt dan kom je bij het laatste plaatje uit, en scroll je naar beneden dan zie je het verbruik. Voor het nummer dat eindigt op 94 zie je alleen het dataverbruik (onbeperkt bellen en sms'en). Voor het andere nummer zie je zowel het dataverbruik als het verbruik van belminuten en sms'jes.

Is dit niet zo en zie je de specifieke 06-nummers niet bij producten moet je ze nog koppelen via de website.

Heb je de problemen ook via de website, dan moet er iemand achter de schermen even naar kijken!
Bij het 3e screenshot gaat het al fout. Daar heb ik die 2 x mobiel niet staan. Alleen maar thuis
Reputatie 7
Badge +21
@Roy Willems, zou je dan deze stappen willen doorlopen?

Log in op MijnKPN via de website > ga naar producten > kies voor product toevoegen > mobiel & prepaid > voer het 06-nummer in. Je krijgt een verificatie sms met een code. Die code moet je in dat scherm invoeren en het product is gekoppeld. Herhaal dit voor beide 06-nummers!
Hij doet het ... eindelijk ..... wel weer een keer de app eraf moeten gooien want hij wou niet openen . Dank u voor het helpen
Reputatie 7
Badge +21
@Roy Willems, heel fijn, eindelijk maar toch 😉 Heeft je inzet toch geholpen! Graag gedaan in ieder geval en wie weet tot ziens!

Reageer