Beantwoord

MijnKPN verbruiksgegevens

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Sinds een paar weken kan ik niet meer zien in MijnKPN (zowel via de app als op de computer) hoeveel belminuten ik heb verbruikt. Er staat dat ik er 3 heb verbruikt maar ik weet dat dat niet klopt. Wat het MB verbruik betreft weet ik niet zeker of het wel of niet klopt wat MijnKPN vermeldt.

Ik zou graag overzicht over mijn verbruik willen hebben. Wat kan ik doen om MijnKPN weer werkende te krijgen?

Met vriendelijke groet,

Nienke

icon

Beste antwoord door Erik_ 1 januari 2016, 15:20

Bij het nakijken bleek dat, door een storing, bij Nienke een onbeperkt bellen bundel actief is. Hierdoor worden er geen minuten gerekend voor bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. Deze storing wordt nog verholpen, maar wanneer precies is nog even onduidelijk. Tot die tijd worden er geen minuten gerekend. Het dataverbruik klopt wel.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Nienke, welkom op het forum! Logisch natuurlijk dat je betrouwbaar wilt kunnen inzien wat je verbruik is. Wil je reageren op het privébericht dat ik je stuur? Dan kijk ik voor je na waarom je MijnKPN het niet goed lijkt weer te geven.

Reputatie 7
Badge +27
Bij het nakijken bleek dat, door een storing, bij Nienke een onbeperkt bellen bundel actief is. Hierdoor worden er geen minuten gerekend voor bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland. Deze storing wordt nog verholpen, maar wanneer precies is nog even onduidelijk. Tot die tijd worden er geen minuten gerekend. Het dataverbruik klopt wel.

Reageer