Beantwoord

MijnKPN verwijderen

  • 27 September 2019
  • 9 reacties
  • 1559 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil ook mijn account verwijderen, hoe gaat dat?

admin: nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 September 2019, 11:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Hoi @Anoniem70, het verwijderen van een MijnKPN account kan je niet zelf doen, maar ik kan dit voor je aanvragen. In de MijnKPN kan je facturen zien en instellingen wijzigen voor je abonnement, als de account wordt verwijderd kan dat niet meer. Weet je zeker dat we die kunnen verwijderen? Als dat zo is kan je de gebruikersnaam van het te verwijderen MijnKPN account aan je forumprofiel toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen", dan kan ik voor je aan de slag.
Bedankt, ik heb de gebruikersnaam van het te verwijderen account aan mijn forumprofiel toegevoegd.
Reputatie 7
Dank je @Anoniem70, ik heb het verzoek hiervoor doorgezet. Dit zal voor je verwijderd worden, daarna kan je ook niet meer op het forum inloggen.

Zou u ook mijn account kunnen verwijderen?

Reputatie 7

Hoi @Eijck1, welkom op het forum. Wil je het forumaccount verwijderen, of het MijnKPN account? Er lijkt een abonnement gekoppeld te zijn aan het MijnKPN account, als je 'm verwijderd wilt hebben kan je dat abonnement loskoppelen of koppelen aan een andere MijnKPN.

Dat abbo is al ruim 2 jaar geleden afgelopen en niet verlengd wat ik zag

laatste factuur dateert ergens in 2019.

site laad heel slecht op met dit account

 

eigen account met eigen mobiel nr en tv abbo werkt juist heel goed

Reputatie 7

Ah, als een abonnement wordt gestopt wordt die normaal gesproken ook uit MijnKPN verwijderd, maar dat is in dit geval niet gebeurd dus. Ik heb het verzoek voor je doorgezet om het MijnKPN account te verwijderen.

Hallo,

 

dank u wel

alleen kon account wat gekoppeld staat aan

***

 

want die andere gebruik ik nog

 

mvg

 

eijck


Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7

Ik heb je e-mailadres even uit je bericht gehaald, i.v.m. privacy is het niet aan te raden om dat soort gegevens openbaar op het internet te delen. Dat adres is het enige adres wat ik van je heb gekregen, dus dat is ook het enige wat ik heb doorgegeven :wink: