Beantwoord

MijnKPN verwijderen

  • 24 September 2020
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik kan geen produkt aan MijnKPN koppelen, ik heb alleeen telefoon produkt. Graag deze account verwijderen. Met dank.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 5 October 2020, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Dovette. MijnKPN is inderdaad niet voor analoge telefonie. KPN ID verwijderen is geen probleem. Zou je jouw profiel willen invullen en daar dan ook het KPN ID in willen vermelden? Ga ik daarna voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag! 

Hallo Jeroen, what is KPN ID ? is dat m’n e-mail adres ? waar moet ik dat invullen in de profiel? Jullie vragen veel informatie die ons niet aangaat omdat we alleen analoog vaste telefoon hebben :hushed:

Dank voor een verduidelijking.

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Dovette. KPN ID is het account voor MijnKPN. Dat betreft dan inderdaad het e-mailadres. KPN ID wil je laten opheffen toch? Ik wil je vragen om het e-mailadres in te vullen bij Persoonlijke opmerkingen in jouw profiel dan kan ik vervolgens het MijnKPN account laten opheffen.

Goede middag, ik heb het e-mail adres in de Persoonlijke opmerkingenin in mijn profiel ingevult.

Bedankt voor het verwijderen van MijnKPN.

Â