Beantwoord

MijnKPN website werkt niet

  • 24 April 2022
  • 7 reacties
  • 265 keer bekeken

Beste,

Al zolang ik klant ben bij KPN heb ik geen gebruik kunnen maken van MijnKPN. Zowel het overzicht als de producten pagina blijven laden. Ik zie op het forum dat er meerdere topics zijn over dit probleem, waarvan sommige meer dan 2 jaar oud… Hoezo wordt dit niet opgelost? Dit probleem doet zich voor in zowel Chrome als Edge en Firefox. 

 

Ook de app werkt voor geen meter. Wanneer ik probeer om mijn internet in te stellen denkt de app dat ik niet verbonden ben met het internet terwijl dit duidelijk wel het geval is.  (zie wifi icoon in statusbalk)

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 April 2022, 12:19

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi @John-Berg . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat jouw MijnKPN omgeving niet wil laden. Heb je al eens geprobeerd om een volledig nieuw account aan te maken?

Verder ben ik even benieuwd of je gebruik maakt van internet in het buitengebied. (dus met een extra 4g router ernaast)

Beste Erwin,

Na het maken van een nieuw account en het koppelen van een van mijn producten wordt het productenoverzicht wel weergeven. Is het mogelijk om mijn bestaande account te resetten zodat ik deze weer kan gebruiken? Ik heb geprobeerd het account te verwijderen via de profiel pagina echter geeft dit ook een storing. Wellicht jullie het account kunnen verwijderen/resetten?

Ik wil voorstellen dat je dan dat nieuwe account gaat gebruiken. Kun jij in je profiel laten weten welk e-mail adres er gekoppeld is aan je nieuwe account?

Een nieuw account is inderdaad niet erg handig. Ik gebruik voor alles dezelfde zakelijke email en dan moet ik dus alleen voor MijnKPN een ander email adres gebruiken, lekker dan…

Dat het mogelijk is om mijn account te resetten/verwijderen is een feit want dit wordt zelfs vanuit MijnKPN aangeboden echter werkt ook deze functionaliteit natuurlijk niet met mijn account 😂

Misschien weten jullie of dit telefonisch te regelen valt? 

Ik heb hetzelfde probleem. Het site werkt helemaal niet, moet echt oplossen. 

Hoi @JoanaSilva .  Je bedoelt MijnKPN? Of de website van kpn.com?  Kun je meer vertellen over waar je tegenaan loopt? 

Reputatie 2

In MijnKPN onder Profiel / inloggegevens zit de optie “verwijder je account”. Die optie zou moeten werken.

 

daarna kun je het account opnieuw aanmaken, of het e-mailadres van je andere KPN ID aanpassen

Reageer